"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Dat is dan ook niet de 'juiste' , of echt dure, E-type, want die is niet zo mooi (dat is de facelift). De originele versie wordt algemeen veel mooier gevonden, en is dan ook meer waard.

De duurste zijn de 1 1/2 series (S1.5), nog het uiterlijk van de originele versie maar wel al de uitrusting van de nieuwe serie, bouwjaar grotendeels 1968 dacht ik. Daar zijn er ook gewoon niet zo veel van.

Dit is een cabrio uit 1968
en een coupé
Ja, een series 1 of 1.5 zijn een stuk duurder. En als je dan naar een lightweight gaat kijken, dan ontploft de prijs helemaal natuurlijk.
Maar, ik heb enkel met de series 3 V12 gereden, en dat ding reed gewoon ook leuk voor een oldtimer hoor. Oké, het is de niet de méést fantastische van de E-types, maar er is ook niks mis mee :D

Ja, een series 1 of 1.5 zijn een stuk duurder. En als je dan naar een lightweight gaat kijken, dan ontploft de prijs helemaal natuurlijk.
Maar, ik heb enkel met de series 3 V12 gereden, en dat ding reed gewoon ook leuk voor een oldtimer hoor. Oké, het is de niet de méést fantastische van de E-types, maar er is ook niks mis mee :D
Gewoon de pauperversie die S3; not the BG way of life. :woohoo:

Daarnet 1 van mijn droomwagens, RS6 ABT met zwitserse plaat, voorbij gestoken. kwam snel in mijn gat hangen maar moest er spijtig genoeg volgende afrit al af.
Vorige week duitse bazen op bezoek met een i7, serieuze slee toch.

In Frankrijk al rijdend toevallig ne ouwe maat tegenkomen (herkend aan z'n nrplaat) op terugweg naar België. Via WhatsApp foto van z'n achterste gestuurd en dan 200km aan een stuk samen cruisen aan 170.

170 in Frankrijk ... staan ze daar niet meer in de struiken met de speed gun deze zomer?
Was rond 20u00-21u00 dan zijn die apero aan 't drinken en aan 't eten hoor. Maar neen goed opgelet toen er nog genoeg daglicht was, geen gesticuleer gezien op bruggen enz. noch motards gespot 🤣
En dan begon het ferm te regenen, dan zie ik ze ook niet buiten staan blinken met hun lasergun.

Een bestelwagen met nummerplaat 'BENBEZIG', met daarrond de tekst:

Gelieve niet te claxoneren
Gelieve niet te roepen
Laat me met rust
Ik [BENBEZIG]
Danku

Opvallend 😅

Edit: ik heb de tekst wat verkeerd onthouden, maar bij deze:

3fd98095-Screenshot-20210412-153411-Facebook-jpg.jpg

Laatst bewerkt:
Een grijze bmw met nummerplaat "LUST"

Kok? Redacteur van de P-magazine? Pandjesverhuurder in 't Schipperskwartier? Wie zal het zeggen.

Een bestelwagen met nummerplaat 'BENBEZIG', met daarrond de tekst:

Gelieve niet te claxoneren
Gelieve niet te roepen
Laat me met rust
Ik [BENBEZIG]
Danku

Opvallend 😅

Edit: ik heb de tekst wat verkeerd onthouden, maar bij deze:

3fd98095-Screenshot-20210412-153411-Facebook-jpg.jpg
Daar kan die persoon wel nog een boete voor krijgen. Letters rond de nummerplaat mogen niet, omdat dit trajectcontroles kan verwarren.

Ik moet me dringend omscholen :unsure:

Thuisverpleging lijkt me ook zo'n alles of niets sector qua verloning, recent stonden er hier 2 van hetzelfde bedrijf in de straat, allebei twintigers op zicht - de één met een VW Polo of zoiets, de ander een BMW 5-reeks. Dan weet je als patiënt ook waar je geld naartoe gaat :p

Thuisverpleging lijkt me ook zo'n alles of niets sector qua verloning, recent stonden er hier 2 van hetzelfde bedrijf in de straat, allebei twintigers op zicht - de één met een VW Polo of zoiets, de ander een BMW 5-reeks. Dan weet je als patiënt ook waar je geld naartoe gaat :p
Naar... De mens die u thuis komt verzorgen? Stel u voor dat ge evenveel betaalt en ze rijden met een Dacia, waar gaat het geld dan naartoe?

Terug
Bovenaan