"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Zou die wel echt zijn? Kan zo’n nummerplaat wel?
Een snelle image search:

4zF01im.jpg

2-B3-A4707-62-F1-47-CD-9231-2-E18605-D8-F73.jpg

85081459-dca2-41b1-80c7-b4ba7e73766b.jpg



Laten we zeggen van wel.
 
Ook wel raar, normaal zouden ze zo’n type nummerplaten filteren. Mss is die er in Wallonië dan door geraakt ofzo.
 
Met een invalidenkaart. Niet dat het dan een koopje is maar zonder BTW zal het wel een slok op de borrel schelen. :D
 
Ah. Is dat zo dat je met een invalidenkaart zonder btw een auto kan kopen? Gekke regel.
De wagen kopen aan 6% BTW. En voor de BTW die je betaald hebt, kan je daarna teruggave vragen.
Zullen wel bepaalde voorwaarden aan vasthangen, maar die weet ik niet allemaal in detail.
 
De wagen kopen aan 6% BTW. En voor de BTW die je betaald hebt, kan je daarna teruggave vragen.
Zullen wel bepaalde voorwaarden aan vasthangen, maar die weet ik niet allemaal in detail.
Ik zal wel gewoon BTW betalen :unsure:

Voorwaarden
U gebruikt de wagen tenminste 3 jaar als persoonlijk vervoermiddel (opent in nieuw venster)en u behoort tot een van de volgende categorieën van personen met een handicap:

ofwel bent u volledig blind
ofwel bent u volledig verlamd aan de bovenste ledematen
ofwel hebt u een blijvende invaliditeit van minstens 50% toe te schrijven aan de onderste ledematen
ofwel werden uw bovenste ledematen geamputeerd
ofwel bent u een oorlogsinvalide (militair of burgerlijk) met een invaliditeitspensioen van minstens 50%.
 
Die S-klasse stond niet zo lang geleden ook gewoon in de gazetten toch ?
 
Ik kom de ID Buzz de laatste weken steeds meer tegen. Die fleurt het straatbeeld wel wat op, leuke looks en leuke kleuren.
Alleen belachelijk duur.
 
Terug
Bovenaan