ik heb een plobreem

Je vergeet het belangrijkste. Hij durfde het aan om die discussie met @Tha_nOn aan te gaan.
Ela, ik heb daar niets mee te maken. Een paar posts van mij zijn wel verwijderd (omdat het reacties waren op hem die vielen onder zwaminhoud :v) maar heeft hij daar strafpunten voor gekregen?


En op een of andere manier dacht ik dat zweedvoet en Forumgebruiker dezelfde persoon waren :unsure:
 
Ela, ik heb daar niets mee te maken. Een paar posts van mij zijn wel verwijderd (omdat het reacties waren op hem die vielen onder zwaminhoud :v) maar heeft hij daar strafpunten voor gekregen?


En op een of andere manier dacht ik dat zweedvoet en Forumgebruiker dezelfde persoon waren :unsure:
Draai het of keer het hoe je wil.. Jij hebt FG laten bannen. Ik juich het toe want hij heeft me verloochent maar voor de anderen zal je vanaf nu het zwarte schaap van BG zijn vrees ik.

Wel respect voor hem dat hij durfde zwammen op een vrij gestoorde manier tegen je. Dat durf ik niet.
 
Draai het of keer het hoe je wil.. Jij hebt FG laten bannen. Ik juich het toe want hij heeft me verloochent maar voor de anderen zal je vanaf nu het zwarte schaap van BG zijn vrees ik.

Wel respect voor hem dat hij durfde zwammen op een vrij gestoorde manier tegen je. Dat durf ik niet.
Iemand moet het zijn 🤷‍♀️
 
En op een of andere manier dacht ik dat zweedvoet en Forumgebruiker dezelfde persoon waren :unsure:
tenor.gif

Hoe komde daar zelfs bij, die mens typt in raadsels. Ik niet.

en t’is nen Brugge Supporter…
 
niks stijlvoller dan een legging onder een rokje 👩
Eigenlijk wel zalig dat ik nu ontdek waarmee ik mannen direct rechtsomkeer kan laten maken!

- hey, poeze, komt ge nie mee met mij om "mijnen anaconda te voeren" *wink wink*
- yesss! Kunnen we eerst langs mij thuis passeren dat ik ne verse legging kan aan doen?
- *zoef*
 
Terug
Bovenaan