Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bepaalde stellingen worden soms overgenomen in Slowchat...Is er geen "ik-heb-nog-nooit-"- opvolgtopic?
Er zitten een paar toffe dingen tussen waar ik wel vragen over heb...![]()
Is er geen "ik-heb-nog-nooit-"- opvolgtopic?
Er zitten een paar toffe dingen tussen waar ik wel vragen over heb...![]()
Dat kan gewoon hier... ?Bepaalde stellingen worden soms overgenomen in Slowchat...
Ik heb nog nooit zin gehad om te posten in Slowchat.Bepaalde stellingen worden soms overgenomen in Slowchat...

Iemand het triootje al kunnen afvinken?![]()
Ik heb nog nooit een triootje gehad.

Ik eet dat iedere zondagavond als cheatmeal. Ooit één keer gegeten en sindsdien eet ik nooit nog iets anders van de frituur.Stelling: Ik heb nog nooit een "julientje" gegeten.
Tot vandaag, voor de eerste keer, en ik vond het eigenlijk toch wel ranzig.
Vooral die satekruiden waren er te veel aan.
Komt waarschijnlijk geen tweede keer...
Jamaarja, zijt ge er wel bij Peter om geweest? Het enige echte Julientje.Stelling: Ik heb nog nooit een "julientje" gegeten.
Tot vandaag, voor de eerste keer, en ik vond het eigenlijk toch wel ranzig.
Vooral die satekruiden waren er te veel aan.
Komt waarschijnlijk geen tweede keer...
Een watte?1x d.m.v. rear naked choke
Een type wurggreep vanaf de achterkant waarbij je de keel van de tegenstander in de kom van uw elleboog brengt en daarna toeknijpt met uw andere arm door uw hand in de kom van de elleboog te sluiten en uw arm haaks op de nek plaatst.Een watte?
Nu dit topic verplaatst is naar lounge kan je geen emoticonreacties meer geven en is het dus zijn nut verloren![]()

Inderdaad en best wel jammer, als ik dat mag zeggen als topic-starter.Nu dit topic verplaatst is naar lounge kan je geen emoticonreacties meer geven en is het dus zijn nut verloren![]()