Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

= ja (ik heb het ook nog nooit gedaan)
= nee (ik het het wel al gedaan)Duimpje omdat ik het snap/goed vond moet toch ook kunnen? Maar ok, ik doe weer mee vanaf nu@Ruigen Das : nu de smileys terug zijn, wel de juiste gebruiken, hé...
= ja (ik heb het ook nog nooit gedaan)
= nee (ik het het wel al gedaan)

Laat u vooral gaan!Duimpje omdat ik het snap/goed vond moet toch ook kunnen? Maar ok, ik doe weer mee vanaf nu![]()

Ik heb nog nooit in een brievenbus geplast.
Ik al wel, naar een brandstapel.Ik heb nog nooit een legging gedragen.
Weinigen weten dat, maar één van Wannez’ eerste liefjes droeg een legging onder haar kleed omdat dat nu eenmaal comfortabel was om ten oorlog te trekken. Ze heeft het geen twee keer gedaan …Ik al wel, naar een brandstapel.
dat bestaat nietIk heb nog nooit sandalen gedragen terwijl ik eigenlijk wel objectief mooie voeten/tenen heb.
Ik al wel, naar een brandstapel.
dat bestaat niet
Weinigen weten dat, maar één van Wannez’ eerste liefjes droeg een legging onder haar kleed omdat dat nu eenmaal comfortabel was om ten oorlog te trekken. Ze heeft het geen twee keer gedaan …
![]()
Ela, dat was u in vertrouwen gestuurd!!
Overschrijvingen da’s voor boekhouders. Ik betaal alleen in natura.@Wannez Normaal wel, maar uw laatste overschrijving is niet doorgekomen.
Oh… I’m good actually, tis zoveel of ik het gehad heb, dank u, tis in orde, doe geen moeite, toch merci. Net €17 aan een legging uitgegeven en die gaat niet in de fik.Overschrijvingen da’s voor boekhouders. Ik betaal alleen in natura.