Ik heb/ben nog nooit... (vul aan)

arm kind of heel proper kind? :p
Ge moet toch maar 2 broeken hebben: 1 dat ge draagt en 1 dat in de was zit. OK voor thuis soms nog wel een jogging broek. Al die andere bullshit van mode of dergelijke interesseert mij eigenlijk niet. Een broek zit meestal zelfs onder tafel. Idem voor schoenen. Ik heb gewoon 1 paar schoenen en als dat versleten is dan koop ik nieuwe schoenen. Ik heb 4 paar sportschoenen tennis/jogging/fietsen/wandelen en 1 paar gewoon schoenen. Maar dat is off topic : ) Ik ben precies de enige 😋

Ge moet toch maar 2 broeken hebben: 1 dat ge draagt en 1 dat in de was zit. OK voor thuis soms nog wel een jogging broek. Al die andere bullshit van mode of dergelijke interesseert mij eigenlijk niet. Een broek zit meestal zelfs onder tafel. Idem voor schoenen. Ik heb gewoon 1 paar schoenen en als dat versleten is dan koop ik nieuwe schoenen. Ik heb 4 paar sportschoenen tennis/jogging/fietsen/wandelen en 1 paar gewoon schoenen. Maar dat is off topic : ) Ik ben precies de enige 😋
Wat ik eerder bedoelde is dat wij geen mode of wat dan ook doen voor de kinderen, maar dat die op een maand toch wel meer dan 2 verschillende broeken aan doen :p Soms, zeker als ze 2-4 waren maken ze meer dan 1 broek per dag serieus vuil. Daarom dat het me verbaasde dat dat a) het geval zou zijn en dat je dat b) je kan herinneren

Denk dat het probleem hem zit bij 'nooit', weinigen kunnen hun hand in het vuur steken en zeggen dat er nooit een maand geweest is in de welke ze en een jeans en een kostuum en een joggingsbroek aangehad hebben bijvoorbeeld :p

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan