Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog nooit geparkeerd op een parking voor mensen met een handicap.
Was al ongeveer gezegd maar woehoe voor de hartjes onder onze post!Ik ben nog nooit op een gehandicaptenplaats gaan staan (zelfs al was het maar voor een paar seconden).
Ge moet toch maar 2 broeken hebben: 1 dat ge draagt en 1 dat in de was zit. OK voor thuis soms nog wel een jogging broek. Al die andere bullshit van mode of dergelijke interesseert mij eigenlijk niet. Een broek zit meestal zelfs onder tafel. Idem voor schoenen. Ik heb gewoon 1 paar schoenen en als dat versleten is dan koop ik nieuwe schoenen. Ik heb 4 paar sportschoenen tennis/jogging/fietsen/wandelen en 1 paar gewoon schoenen. Maar dat is off topic : ) Ik ben precies de enigearm kind of heel proper kind?![]()

Wat ik eerder bedoelde is dat wij geen mode of wat dan ook doen voor de kinderen, maar dat die op een maand toch wel meer dan 2 verschillende broeken aan doenGe moet toch maar 2 broeken hebben: 1 dat ge draagt en 1 dat in de was zit. OK voor thuis soms nog wel een jogging broek. Al die andere bullshit van mode of dergelijke interesseert mij eigenlijk niet. Een broek zit meestal zelfs onder tafel. Idem voor schoenen. Ik heb gewoon 1 paar schoenen en als dat versleten is dan koop ik nieuwe schoenen. Ik heb 4 paar sportschoenen tennis/jogging/fietsen/wandelen en 1 paar gewoon schoenen. Maar dat is off topic : ) Ik ben precies de enige![]()
Soms, zeker als ze 2-4 waren maken ze meer dan 1 broek per dag serieus vuil. Daarom dat het me verbaasde dat dat a) het geval zou zijn en dat je dat b) je kan herinneren
Wil je 's meekomen?Ik ben nog nooit naar een parenclub geweest.

@mods, mag je rapporteren indien men foute smileys kiest?Ik heb dus nog nooit een thread aangemaakt die helemaal op niksen trekt...
Waiting................ (ik noem niemand hoor)
Je kan ze er toch zo uithalen, niet???@mods, mag je rapporteren indien men foute smileys kiest?

Toch wel nen aanrader als ge uwe stoelgang wilt commanderen gelijk ne generaal aan't front.Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Telt 3 dagen voil janet met carnaval mee?ik ben nog nooit een vrouw geweest
als gij u daardoor een echte vrouw voelde welTelt 3 dagen voil janet met carnaval mee?
Ha nee, dan nials gij u daardoor een echte vrouw voelde wel