Avondland
Well-known member
Het is zo contra-intuïtief om daar met een Love-emoticon op te reageren als je nog nooit een hond hebt gehad, want dat wou ik al sinds mijn kindertijd.Ik heb nog nooit een hond gehad.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is zo contra-intuïtief om daar met een Love-emoticon op te reageren als je nog nooit een hond hebt gehad, want dat wou ik al sinds mijn kindertijd.Ik heb nog nooit een hond gehad.
Ik had dat wanneer ik een sad-emoticon moest plaatsen omdat ik getrouwd ben.Het is zo contra-intuïtief om daar met een Love-emoticon op te reageren als je nog nooit een hond hebt gehad, want dat wou ik al sinds mijn kindertijd.
Aan de ketting, zonder vrijheid.Ik had dat wanneer ik een sad-emoticon moest plaatsen omdat ik getrouwd ben.

Al die "Ik heb nog nooit een kantoorromance* gehad.
*of op werk in het algemeen, voor mensen die niet op kantoor werken
" reacties, zo zie je maar hé, gaan eten met collega's van het andere geslacht!!Definieer "gehad"?En ik zal alle creepy mannekes die altijd willen weten "wie de vrouwtjes hier nu zijn" eens helpen:
Ik heb nog nooit geen penis gehad
![]()

Good pointDefinieer "gehad"?![]()

"Ik heb een penis" was makkelijker geweest. Zelfs geen dubbele negatie voor nodig!Good point![]()