Bij mij is het geen kwestie van beu zijn, maar vaak het ontbreken van energie. Ik ben ook niet meer van de jongste (denk dat ik de oudste ben in deze thread) en merk sowieso dat na een werkdag ik eigenlijk al bijna geen energie meer heb om nog iets zinnigs te doen. Vaak is het dan na het avondeten en nieuws nog gewoon wat TV (Netflix e.d.) en tegen 22u mijn bed in.
Sommige games zijn toch wel mentaal uitdagend, if not vermoeiend, vind ik. Je moet er vaak redelijk je hoofd bij houden, zowel qua verhaal als qua mechanics/controls/strategie. Zo zijn er veel games die me wel interesseren maar die gewoon op mijn backlog blijven staan. Vaak zijn er dat die ik dan wel al eens geprobeerd heb, maar nog niet de tijd nam om ze door te spelen. Ik heb zo een hoop games die ik zeker wil spelen maar waar ik misschien de eerste 2 a 3 uur van gezien heb : God Of War, Bioshock, Bioshock Infinite, Control, Detroit Become Human, The Witcher 3, Spider-Man, Hellblade, FF7, etc...etc... Erger is nog dat ik ook games heb waarbij ik al vrij diep in de game ermee stilgevallen ben, en die nu eigenlijk liever terug vanaf het begin zou willen spelen, alsof ik nog niet genoeg tijdsgebrek heb
: The Last Of Us, Hollow Knight...
Nu, desondanks slaag ik er toch nu en dan eens in van me vast te bijten in een game en die tot het einde uit te spelen. Vaak zijn dat wel indies die meestal ook niet super lang zijn, maar soms zitten daar ook wel kleppers tussen zoals Horizon Zero Dawn of Ratchet & Clank.
Sommige games zijn toch wel mentaal uitdagend, if not vermoeiend, vind ik. Je moet er vaak redelijk je hoofd bij houden, zowel qua verhaal als qua mechanics/controls/strategie. Zo zijn er veel games die me wel interesseren maar die gewoon op mijn backlog blijven staan. Vaak zijn er dat die ik dan wel al eens geprobeerd heb, maar nog niet de tijd nam om ze door te spelen. Ik heb zo een hoop games die ik zeker wil spelen maar waar ik misschien de eerste 2 a 3 uur van gezien heb : God Of War, Bioshock, Bioshock Infinite, Control, Detroit Become Human, The Witcher 3, Spider-Man, Hellblade, FF7, etc...etc... Erger is nog dat ik ook games heb waarbij ik al vrij diep in de game ermee stilgevallen ben, en die nu eigenlijk liever terug vanaf het begin zou willen spelen, alsof ik nog niet genoeg tijdsgebrek heb
: The Last Of Us, Hollow Knight...Nu, desondanks slaag ik er toch nu en dan eens in van me vast te bijten in een game en die tot het einde uit te spelen. Vaak zijn dat wel indies die meestal ook niet super lang zijn, maar soms zitten daar ook wel kleppers tussen zoals Horizon Zero Dawn of Ratchet & Clank.