Ik ben mijn games zo snel beu?!

• Onderwerp starter Onderwerp starter KBE
  • Startdatum Startdatum
Ik ben 38, heb een vriendin en een kleine van 2 jaar. Ik ben eigenlijk nog altijd even siked om te gamen zoals vroeger. Ik weet wel dat ik kieskeuriger ben geworden, vaker reviews afwacht en niet meer pre-order. Maar Gamepass en binnekort PS+premium maakt dat wel makkelijker dat ik niet per se hoef te kiezen wat ik met m'n 60-70 euro ga doen.
Ook wel handig dat consoles/pc-scherm naast de zetel staan, en mijn vriendin graag series kijkt waar ik niets mee heb, dus kan ik gamen terwijl we samen in de zetel zitten.

Bij mij is het niet omdat ik gaming beu word, maar het is eerder het overaanbod tegenwoordig dat ervoor zorgt dat ik snel van het 1 naar het andere game hop.
Ik kan me gewoonweg niet meer dagen in iets smijten omdat er meestal alweer iets anders mijn aandacht trekt.

Dat moet zelf niet eens een nieuw game zijn, het kan zijn dat ik wat streams bekijk en plotseling iets zie spelen, waarvan ik getriggerd word om het ook weer te installeren, zoals vandaag met de microsoft flight sim stream van Squirrel op Twitch.
Tegen dat mijn koffie op was was ik de 130 gig grote download alweer aan het installeren.

Veel kans dat het binnen twee dagen al weer uninstalled is :biglaugh:
Same here! Ik raak snel geinspireerd over hoe anderen plezier halen uit een spel maar eens ik het dan zelf speel valt dat (soms) dik tegen.
Oh well.

Ik vermoed dat jullie ook af en toe games claimen uit de thread 'gratis games op steam / epic games ....'
Al zo veel geclaimed; nog nooit iets gespeeld :p

Zoals bijna iedereen hier ben ik games ook gewoon heel snel beu.
Nieuwe IP's geef ik ook gewoon geen kans tenzij ik ze gratis kan spelen. Ghost of Tsushima vond ik er maar stom uit zien. Kunnen lenen van een kameraad en dat was eigenlijk een heel goed spel. Maar 't moet mij vanaf het begin kunnen boeien. En dat gebeurt weinig.

De enige games die mij nu nog interesseren zijn van de reeksen die ik begonnen ben op de PS2 of PS3 (Ratchet and Clank, Devil May Cry, God of War).
Nieuwe game (die objectief waarschijnlijk even goed zijn), doen het gewoon niet meer voor mij.

Ik vermoed dat jullie ook af en toe games claimen uit de thread 'gratis games op steam / epic games ....'
Al zo veel geclaimed; nog nooit iets gespeeld :p

I plead guilty. Erger nog, als ik het dan eens vergeet (zeker de wekelijkse Epic Games weggevers) vloek ik dan omdat ik er een gemist heb. En nog erger, ik heb een grote Excel waarin ik alles bijhoud. Was ooit begonnen voor mijn digital PlayStation games, waar ik ook bijhoud of ze gekocht zijn, dan wel PS+ games. Maar daarna ook XBox (want ook GamePass dus ook Games for Gold) en uiteindelijk ook PC wegens al die gratis games.

Qua PS games (alle platformen) zit ik ruim boven de 1000. Maar PC, wat bijna allemaal gratis games zijn, zit ik ook al boven de 400. Op zich eerder te maken met verzamelwoede dan wel geen tijd/zin om te spelen. Allez, veel tijd heb ik ook niet eigenlijk, waardoor het des te belachelijker is dat ik naast al die gratis shit, ook nog jaren ver GamePass Ultimate alsook PlayStation Plus Premium heb :p.

Terug
Bovenaan