i7 4790 + MSI mobo + 32GB DDR3 (+GTX970 STRIX)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
10/09/2023 18:00

Zymper

New member
Rotselaar
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
Moederbord setje met CPU, SSD en RAM - 80 min 120 meeneem
Volledige pc in case met voeding en GTX970 - 220 min 275 meeneem
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Rotselaar
Hoi,

Bij deze graag mijn moederbord + CPU + SSD + Ram te koop. Voeding, case en GPU (bitfenix prodigy M, Cooler Master RS5 520 en GTX970 STRIX) houd ik voorlopig bij. Bij interesse mag je het laten weten wat je er voor wilt geven, dan kan ik het overwegen :)
PC heeft sinds aankoop onder mijn bureau gestaan, proper in een stofvrije case. Helaas door verbouwingen en twee dochtertjes in drie jaar tijd staat hij al even lang stil buiten een sporadisch uurtje tussendoor.

Ssd, mobo en ram kan ook apart. Cpu helaas niet zonder het moederbord want los geraak ik niet meer daar vanaf vermoed ik. ;)

Het gaat om een MSI H97M-G43, voorzien van een Intel i7 4790.
Daarop zitten ook 4 latjes van 8 GB PC3-12800U ram geheugen van het merk Micron.
SSD is een 512GB m.2 latje van SK Hynix.

Ben de prijzen al een tijdje niet meer aant volgen, dat is geleden van toen het nog 9lives was en ik nog een hoge itrader had. :D

Dus ik heb er maar iets op gezet, maar laat gerust weten wat je er voor wilt geven.
 
Top! Genoteerd. Ik had als afsluituur 10/09/2023 18:00 ingevuld bij het maken van de topic, voorlopig laat ik het daar dus op staan als het goed is. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: RSSD
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan