Oude gamepc prijsschatting gevraagd: i7 4790K/16GB/GTX980

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarK-OnE

Active member
iTrader: 0% (0/0)
Hallo

Ik heb hier nog een pc (nooit overclocked geweest) staan waar ik niks meer mee doe. De PC heeft de onderstaande specs. Ik copy/paste uit het factuur.
- Voeding: Antec 700W
- Case: LIAN LI PC−9NB
- Moederbord: MSI B85−G43 GAMING
- CPU: Intel Core i7−4790K + Scythe Kotetsu koeler
- GPU: MSI 4GB D5 X GTX980 Gaming 4G
- 16 GB RAM
- 256 GB SSD + 1 TB HDD
- Er zit ook een DVD-RW in die ik toen al had en ingebouwd heb

Alles werkt nog prima en kan getest worden. Ik heb echter geen idee welke verkoopprijs ik ongeveer zou mogen verwachten hiervoor? Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
+-200?
Zal misschien al teveel zijn gegrepen.

Niet ergens te gebruiken als mediacenter?
Ik heb hier in huis 2 TVs en aan elke TV hangt al een HTPC op basis van een Raspberry Pi 4. Dat is dus niet nodig, toch bedankt voor het voorstel en de prijsschatting.

200 euro is eigenlijk peanuts voor een desktop die nog jaren vrolijk Linux verder kan draaien. Ik ga het er toch op wagen die te verkopen maar als het bod in die lage prijsklasse zit dan verkoop ik hem niet en doneer ik hem aan https://digitalforyouth.be/ .
 
Ik denk dat Koonut redelijk juist geschat heeft naar 2de handswaarde toe. Het zijn inmiddels sterk verouderde onderdelen.
Het probleem is niet enkel de prestaties die ze leveren, want die onderdelen kunnen nog wel iets draaien.
Maar ook de ouderdom van de onderdelen zelf is iets om rekening mee te houden, zoals bij alle producten kan er vanaf een bepaalde leeftijd wel eens iets kapot gaan...
 
Lijkt me idd wel vrij correct te zijn.
Ik heb 1,5 jaar geleden een heel gelijkaardige pc verkocht voor 350.

 
Merci voor jullie antwoorden. De PC zal niet verkocht worden maar wordt geschonken aan de lokale hackerspace hier in't dorp waar ik al jaren m'n schouders onder zet. Morgen vijs ik hem eens open, stofzuig ik de onderdelen, zet ik er een kale Linux installatie op en breng ik die weg. Daar zal die gebruikt worden om jongeren mee te leren programmeren en hun eerste stapjes in de open source wereld te zetten.

Bij Digitalforyouth.be zijn ze vooral op zoek naar laptops, en minder naar desktops.

Mods: dit topic mag gesloten worden wat mij betreft. Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan