Volledige Desktops Bijna volledig systeem (i7-4790K, 32GB RAM, 250GB SSD, ...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/01/2024 23:59

Squealer

Active member
Kruisem
iTrader: 100% (8/8)
Algemene informatie/specificaties
Volledig i7-4790K systeem, exclusief GPU.
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Regio Kruisem
Systeem is niet meer gebruikt sedert januari 2023. Wel net opnieuw getest voor verkoop, BIOS gereset & afgestoft met perslucht.
Gebruiksklaar m.u.v. een GPU. De CPU heeft wel een iGPU aan boord.
Wordt in 1 geheel & gemonteerd verkocht. De SSD wordt los meegeleverd. 2 vrije SATA kabels beschikbaar.
De start-knop blijft soms wat "kleven", maar werkt normaal als je die met zachtheid behandeld.

CPU: Intel Core i7-4790K
RAM: 32GB DDR3-1866 (4x8GB) Ballistix Tactical BLT2CP8G3D1869DT1TX0CEU
Moederbord: Asus Z97-Pro Wifi AC
SSD: 250GB Samsung 840 SSD
Case: Antec Performance One Series P183 V3
PSU: Antec TP-750 750W True Power
CPU fan: Scythe Mugen 4 PCGH
Case fans: 2x Noctua NF-S12B FLX 120mm, 2x stock Antec 120mm case fan
DVD-RW: Asus drw 24f1st
Diverse: Vantec Nexus NXP-201 fancontroller (disconnected, fans zitten al jaren rechtstreeks op mobo)
Diverse: Inateck KTU3FR-4P 4-port USB3.0 PCI-E card
Diverse: 3.5->2.5" adapter voor 2x SSD inbouw


Aankoopprijs: 1380€
Meeneemprijs: 350€

Of een redelijk bod.
Ophaling Kruisem of gratis levering in de regio.
Levering daarbuiten evt ook mogelijk tegen passende vergoeding.
 
Laatst bewerkt:
Misschien is passeren via Prijsschatting een idee...?
Sorry, maar € 350 voor hardware uit 2014-2015 (lees: minstens 8 jaar oud) zonder een GPU lijkt me niet echt realistisch.

Verouderde CPU en PSU, DDR3-RAM, SSD is te verwaarlozen na 8 jaar,... Terwijl de rest voor de tweedehandsmarkt niet echt van belang is.
 
Thx voor de feedback.

Ik heb me eerder op marktplaats gebaseerd waar ik toch een optimistischer beeld kreeg. 4790k systemen en met al even oude gpu's, maar met slechts 25/50% RAM en/of zwakkere (en dus jarenlang meer belastte) voeding, tegen 4-500€, zijn zeker geen uitzondering. 350-650 incl oude GPU lijkt de range te zijn.

Een oud systeem kopen met maar 8/16GB in de hoop nu nog gelijkaardig geheugen te vinden om te upgraden, lijkt me ook niet evident. Een systeem met reeds 32GB aan boord, lijkt me dan een meerwaarde, los van de extra hoeveelheid.

Prijsschattingen krijgen vaak weinig tot geen respons + kunnen al te makkelijk gelowballed worden door een potentiële koper. Ik haal m'n waardering liever elders.

Ik weet niet waarom je schrijft dat de SSD "te verwaarlozen is na 8 jaar". Die wordt nog aangeboden 2e hands voor +-20€.

Ik stel nu wel vast dat de GTX1070 die ik hier weg heb gelaten om nog een aantal maanden in een nieuw systeem te zitten, eigenlijk meer waard is dan ik nog dacht (100-150€ vs 75€). Dat verschil zou ik kunnen verrekenen.

Nu, het is ook niemand verboden lager te bieden. (Als ik de regels correct interpreteer, was ik niet verplicht een bod te accepteren zonder vermeldde minimumprijs?)
 
Ge doet en vraagt uiteraard wat ge zelf wilt.
Marktplaats is echter geen al te beste referentie als het op correcte prijzen aankomt...
Dan kan je misschien beter de "Vraag & Aanbod"-sectie op Tweakers bekijken per component, om zo een totaalprijs te bekomen.

Ik weet niet waarom je schrijft dat de SSD "te verwaarlozen is na 8 jaar". Die wordt nog aangeboden 2e hands voor +-20€.
Hier wou ik toch even op reageren. De nieuwprijs van SSD's is de laatste jaren nl. enorm gezakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan