Proficiat!
Iets dichter bij het werk ook zeker?
Tnx!
Niet bepaald, we gaan er 1500m op achteruit. Het zal nu 72,5km enkele afstand zijn
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proficiat!
Iets dichter bij het werk ook zeker?
.Aja, maar wel sneller normaal!Tnx!
Niet bepaald, we gaan er 1500m op achteruit. Het zal nu 72,5km enkele afstand zijn.
Die duiken voor elk te renoveren pand wel opTjah, Kevin & Anneliesje die denken dat ze dat pand gerenoveerd gaan hebben door er overal laminaat, wat gyproc en een keuken van de Ikea in te gaan steken zeker...?

Persoonlijk moet ik geen appartement hebben. Dan koop ik liever een rijhuis om eerlijk te zijn. Al zou ik het EPC wel even diepgaander bekijken.Iemand een mening over dit? https://www.trevi-axus.be/appartement-te-koop-in-willebroek/9337
En dan bedoel ik vooral de prijs... zou op 445k komen alle kosten in... En is er geen mogelijkheid tot een snellaadpaal in de ondergrondse parking... lijkt me ni zo goed voor de herverkoopwaarde.![]()
![]()
Iemand een mening over dit? https://www.trevi-axus.be/appartement-te-koop-in-willebroek/9337
En dan bedoel ik vooral de prijs... zou op 445k komen alle kosten in... En is er geen mogelijkheid tot een snellaadpaal in de ondergrondse parking... lijkt me ni zo goed voor de herverkoopwaarde.![]()
![]()
339k versus uw 353k is toch niet goedkoper ?Voor Willebroek zou ik denken dat die prijs toch aan de hoge kant is (zie bv. https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/appartement/te-koop/willebroek/2830/10020476 dat 90 K€ goedkoper is, maar een fractie kleiner qua appartement maar wel maar een terras van 27 m²; met trouwens laadpaalmogelijkheden). Dus ze rekenen stevig door voor het grote terras en het feit dat je in de penthouse zit (geen idee hoe dat terras gericht is maar meer zonne-genot omdat er geen dak boven zit). Al zie je op zo'n renders natuurlijk niet wat de bouw- en afwerkingskwaliteit is...
339k versus uw 353k is toch niet goedkoper ?
Geadverteerde prijzen bij beide zijn namelijk Excl BTW en kosten.
Dus met kosten bij is dat een 420-450k voor elk van die 2 appartementen van 100 m2, in Willebroek?339k versus uw 353k is toch niet goedkoper ?
Geadverteerde prijzen bij beide zijn namelijk Excl BTW en kosten.
Ik blijf dit topic gefascineerd volgen.
Dus met kosten bij is dat een 420-450k voor elk van die 2 appartementen van 100 m2, in Willebroek?

En wat is die onbenoemde grote ruimte in het midden, die lijkt geen ramen te hebben, dus is dat nog eens 15 m² (donkere) berging? Lijkt me niet de meest praktische indeling en die golfplaten aan de buitenkant geven me een bunker- of loodsgevoel.

Ik vind dat extreem duur voor Willebroek... Toch niet bepaald een topgemeenteJa. En het is ventilatietype C, geen D.![]()
Da's de trappenhal/lift.![]()
Heb het nagerekend en je hebt gelijk.Als ik naar dat plan kijk, heb ik heel sterk de indruk dat ze de oppervlakte van die trappenhal meegerekend hebben in die 105 m².
Nee want een mail is even bindendT huis van m'n vriendin staat nu 1 week online en k heb al 14 bezoekers.
K ben van plan om iedereen die langskomt een blad mee te geven voor een bod. M'n vriendin zou dit niet doen. Ik wel, wil graag als iemand een bod doet, me een ondertekend blad van zijn/haar bod me doormailt.
De papieren van epc, bodemattest,.. kunnen ze bekijken als ze het huis bekijken en geef ik niet.
Zouden jullie een blad meegeven voor een bod of niet?
Een mail met een ondertekend document (als bijlage)? Want als het een koppel is, moeten beiden toch tekenen? Of een eenvoudige mail-tekst met hun bod?Nee want een mail is even bindend
Een mail met een ondertekend document (als bijlage)? Want als het een koppel is, moeten beiden toch tekenen? Of een eenvoudige mail-tekst met hun bod?
Bij ons waren ze bijna elkaar zijn kop aan het inkloppen om een bod te doen. De kopers zijn even needy als de verkoper. Zo'n blaadje zal niks veranderen. Gewoon zo snel mogelijk een echte compromis laten tekenen.T huis van m'n vriendin staat nu 1 week online en k heb al 14 bezoekers.
K ben van plan om iedereen die langskomt een blad mee te geven voor een bod. M'n vriendin zou dit niet doen. Ik wel, wil graag als iemand een bod doet, me een ondertekend blad van zijn/haar bod me doormailt.
De papieren van epc, bodemattest,.. kunnen ze bekijken als ze het huis bekijken en geef ik niet.
Zouden jullie een blad meegeven voor een bod of niet?