D
Deleted member 572
Guest
Huis te koop Duffel (2570)
Ontdek alle huizen te koop in Duffel (2570) op Zimmo. Bij elk huis vind je ook buurtinfo en de gem. vastgoedprijzen in de regio.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dat ze daar 565k durven voor vragen![]()
Ontdek alle huizen te koop in Duffel (2570) op Zimmo. Bij elk huis vind je ook buurtinfo en de gem. vastgoedprijzen in de regio.www.zimmo.be
![]()
Als je de richtwijzer bekijkt dan is dat voor die specificaties veel te duur geprijsd.Wtf... Is Duffel het nieuwe Saint-Tropez ofzo? Schandalig toch... Is niet eens deftig geïsoleerd.
Dat lijkt op zo een Amerikaans huis dat bij de doortocht van een zware storm herleid wordt tot de inhoud van de container houtafval op het containerpark. Misschien kan je dat ook gewoon op een oplegger zetten en verplaatsen naar een andere locatie.dat ze daar 565k durven voor vragen![]()
Ontdek alle huizen te koop in Duffel (2570) op Zimmo. Bij elk huis vind je ook buurtinfo en de gem. vastgoedprijzen in de regio.www.zimmo.be
![]()
Vandaag aldus daar een huis kopen. Nog maximaal 20 jaar wachten / geduld uitoefenen en 95% in Scherpenheuvel is .. overleden. Problem solved!
- Onderschat de gemiddelde leeftijd in Scherpenheuvel en deelgemeenten niet. Iedereen is heel oud, en heel blank. Relatief weinig te beleven voor jeugd

Ze kunnen wel heel goed met photoshop werken!dat ze daar 565k durven voor vragen![]()
![]()
Ik ben op zoek naar een nieuwe woning in Brugge. Ietsje ruimer dan wat we nu hebben. Maar die prijzen zijn hier echt
...
OK, je betaalt voor de grond en de ligging, maar dit is toch echt ridicuul.
Dergelijk zicht op de velden is (naar mijn mening) inderdaad heerlijk en een echte meerwaarde. Ik woon nu net hetzelfde, geen kat te zien vanuit de keuken/living, enkel maar velden.![]()
Villa te koop , 2 slaapkamers , € 625.000
ALLE BEZOEKMOMENTEN INGENOMEN Lichtrijke en open villa in Le Corbusier-stijl op een zuid/zuidwest gericht perceel van bijna 1650m². Sinds de bouw in 1990 werd ze voortreffelijk onderhouden en is tevens uitgerust met alle hedendaags comfort, een aangelegde tuin met paden, terrassen en oprit. De...www.immoweb.be
Deze staat te koop vlak bij mij, hadden we zelf niks gekocht vorig jaar (waar we nog aan het verbouwen zijn) we hadden hier zeker op geboden.
Lijkt op het eerst zicht redelijk prijzig, maar heeft wel een fantastisch uitzicht over de velden, is echt een topligging in onze gemeente. Ziet er ook goed onderhouden uit, maar om het (vnl energetisch) naar de huidige normen te brengen ga je wel wat moeten investeren natuurlijk.
Maar ik ben er vrij zeker van dat het voor deze prijs zal gaan.

Wij waren ook echt wel daarnaar op zoek. De woning die we nu aan het verbouwen zijn is nog beter dan dit, is gewoon omgeven door velden, aan het eind van een klein doodlopend straatje. In dat straatje staan nog 2 huizen voor dat van ons, maar onze oprit is ook nog eens 75m lang van aan het einde van de straat en langs die zijde hebben we een tuin van 3000m, dus die 2 woningen hebben we ook helemaal geen last van.Dergelijk zicht op de velden is (naar mijn mening) inderdaad heerlijk en een echte meerwaarde. Ik woon nu net hetzelfde, geen kat te zien vanuit de keuken/living, enkel maar velden.
Heeft er eigenlijk iemand ervaring met het kopen/beheren van dergelijke velden?
De boer die de velden achter me bezit nadert zijn pensioen en is aan het afbouwen. Afhankelijk van de moment en de prijs zou ik er niet vies van zijn om het te kopen. Daarna kan ik het eventueel weer verpachten of wat dan ook, maar dan ben ik tenminste eigenaar en beslis ik zelf wat er de komende jaren wel/niet met gebeurt.
Die velden zijn dan wel ‘waardevol agrarisch gebied’ maarja, ik zou hier nog graag 50j wonen en tegenwoordig vertrouw ik niemand meer![]()
Wij waren ook echt wel daarnaar op zoek. De woning die we nu aan het verbouwen zijn is nog beter dan dit, is gewoon omgeven door velden, aan het eind van een klein doodlopend straatje. In dat straatje staan nog 2 huizen voor dat van ons, maar onze oprit is ook nog eens 75m lang van aan het einde van de straat en langs die zijde hebben we een tuin van 3000m, dus die 2 woningen hebben we ook helemaal geen last van.
En aan de andere kant hebben we een stuk bos van 5000m² met daarrond dus de velden, imo gaan zo eigendommen echt onbetaalbaar worden binnen dit en 10 jaar, en wij hebben hier echt nog wel een slag geslagen.

Bajaat. 660kMogen we weten hoeveel je daar in eerste instantie hebt voor betaald?![]()
Ik vermoed dat er overboden gaat worden, alle bezoekmomenten zijn volzet.![]()
Villa te koop , 2 slaapkamers , € 625.000
ALLE BEZOEKMOMENTEN INGENOMEN Lichtrijke en open villa in Le Corbusier-stijl op een zuid/zuidwest gericht perceel van bijna 1650m². Sinds de bouw in 1990 werd ze voortreffelijk onderhouden en is tevens uitgerust met alle hedendaags comfort, een aangelegde tuin met paden, terrassen en oprit. De...www.immoweb.be
Deze staat te koop vlak bij mij, hadden we zelf niks gekocht vorig jaar (waar we nog aan het verbouwen zijn) we hadden hier zeker op geboden.
Lijkt op het eerst zicht redelijk prijzig, maar heeft wel een fantastisch uitzicht over de velden, is echt een topligging in onze gemeente. Ziet er ook goed onderhouden uit, maar om het (vnl energetisch) naar de huidige normen te brengen ga je wel wat moeten investeren natuurlijk.
Maar ik ben er vrij zeker van dat het voor deze prijs zal gaan.
Wtf daar heb je nog minstens 100K kosten indat ze daar 565k durven voor vragen![]()
![]()

800 kg? Dat is ongeveer een gemiddelde remork voor 1/3e gevuld he ;-) dat zal nog wel mee gevallen hebben danWij hebben een huis met zo'n tuin gekocht.
Een dikke 800kg aan steentjes uit de tuin kunnen sleuren om toch wat gazon te kunnen hebben.