Maple.leaf
Member
Wij hebben ook verhuisd met een verhuiswagen, was geschat op 3.5u werk door de zaakvoerder maar ze zijn 5.5u bezig geweest met 4 man en verhuislift. 1100 euro. Ze moesten enkel een bed verhuizen, 2 kleerkasten, zetel, 3 kleinere kasten, wasmachine en diepvriezer. De dozen met spullen en kleine meubels hadden we al zelf verhuisd. Het was maar 10 min rijden tussen beide adressen. Ze zijn vooral lang bezig geweest met alles te demonteren en terug in elkaar te zetten (moest omdat we met een wenteltrap zaten in ons duplex appartement). Dus als je zelf al alles kan demonteren en terug in elkaar zet, zal het wel veel sneller gaan.
We waren er ook totaal niet tevreden over, niks ingepakt in verhuisdekens en heel nonchalant dus alles vol krassen en 'lichte' beschadigingen. Schroef van de zetel verloren gedaan, waardoor die scheef zakte (pas daarna gezien toen we er op gingen zitten).
Als je vrienden en familie hebt die wat kunnen helpen (of zelf voldoende tijd hebt), zou ik dat echt verkiezen en een verhuiswagen of lift huren. Echt zwaar teleurgesteld van hoe die verhuizers met uw meubels om gaan, en hun tijd staan te verdoen bij het monteren.
We waren er ook totaal niet tevreden over, niks ingepakt in verhuisdekens en heel nonchalant dus alles vol krassen en 'lichte' beschadigingen. Schroef van de zetel verloren gedaan, waardoor die scheef zakte (pas daarna gezien toen we er op gingen zitten).
Als je vrienden en familie hebt die wat kunnen helpen (of zelf voldoende tijd hebt), zou ik dat echt verkiezen en een verhuiswagen of lift huren. Echt zwaar teleurgesteld van hoe die verhuizers met uw meubels om gaan, en hun tijd staan te verdoen bij het monteren.
Bij mij was dat 440 euro voor een wagen met lift, en 2 verhuizers. Dat voor 4u lang (ieder uur extra €60). All in + verzekering. En dat was echt kei goed verlopen, die mannen waren ook super voorzichtig met alles. Is wel al 3j geleden ondertussen.
Nog nooit van gehoord...