Vorige weken enkele woonsten bezocht in de hoop wat meer inzicht te krijgen in de markt
De eerste was gewoon een boerderij op korte afstand van Hasselt.
Goedkoop, maar veel te veel werk renovatie.
Dat zou volgens mij op 400 000 euro neerkomen, renovatie meegerekend. Als het niet meer is.
Dat zou ik nog kunnen ophoesten, maar ik wil liever wat minder werk.
Vous cherchez un bien immobilier à vendre en Belgique ? Achetez ou vendez Online, avec les conseils de votre notaire et en toute confiance, un bien sur Biddit: maison, appartement, garage, terrain, bureaux, bâtiment commercial ou industrie.
www.biddit.be
Dan toevallig in de buurt was er nog een woonst, die was al wat meer af, maar had nog steeds veel renovatie nodig.
Zou uiteindelijk ook 400 000 euro kopen + renoveren worden, maar nog steeds te veel tijd nodig om te renoveren.
Ontdek alle huizen te koop in Hasselt (3500) op Zimmo. Bij elk huis vind je ook buurtinfo en de gem. vastgoedprijzen in de regio.
www.zimmo.be
Volgende week wat focussen op Zonhoven, daar lijken al wat meer bewoonbare open bebouwingen te koop te staan.
Bijvoorbeeld:
https://www.group-inc.be/detail/kop...owstatus&sorts=Dwelling&transactiontype=Sale&
Die gaat wat meer kosten, maar heeft hopelijk weinig renovatie nodig.
Een bank contacteren voor een lening aanvraag zonder concrete woonst is waarschijnlijk niet slim, ik had vorig jaar al eens gevraagd 'wat zouden jullie mij maximaal kunnen lenen?'. Vroegen ze over welk huis, ze weigeren een max te geven. Ze kunnen dat toch gemakkelijk berekenen?