Uiteraard, zoals al meermaals gezegd ben ik ook ettelijke keren overboden.Dus je hebt weliswaar meerdere malen geboden op huizen die wél correct geprijsd waren door eigenaars die wél het onderste uit de kan wilden halen, maar zonder succes.
Misschien moet ge niet onnozel komen doen (cfr. het andere deel van uw post) in een discussie waar ge geen intentie hebt om iets toe te voegen, en/of eerst iets hieraan doen:
Niet heel deze discussie gevolgd wegens wie heeft daar in godsnaam tijd voor
En dan zijn we exact aan de eindconclusie in de discussie met @LaCucaracha en ikzelf =>Ja, natuurlijk werk je dat geluk zelf in de hand, maar ergens veel tijd aan (kunnen) besteden is niet per se noch in se een verdienste.
Leuk dat jij dezelfde mening als @LaCucaracha. Leuk dat @moonstorm dezelfde mening heeft als mij. Voor de rest schieten we daar niks verder mee opBlijkbaar vind jij dat niet opwegen tegen uw 2e deel, ik noem dat letterlijk (deels) "uw geluk afdwingen", we zullen schillen van mening en/of semantiek, so be it.
.0,0 relevantie in deze discussie.Maar goed, dat is overigens ook geen schande hé. De meeste eigenaars hier hebben veel meer geluk gehad dan dat doordat ze toevallig graag op computers tokkelen en dat toevallig een vaardigheid is waarmee je in België grof geld kan verdienen met allerlei fiscaal gunstige voordelen erbovenop.
De echte pechvogels zijn de alleenstaanden met interesses of talenten die een stuk minder gewaardeerd worden.
Ik zou er mijzelf bijrekenen als ik niet op andere vlakken bij 'de sjansaars' had gezeten.

)

Belangrijkste is dat je niet het gevoel hebt te veel te hebben betaald en uiteraard dat je er graag woont
.