Huis kopen - Een nieuw begin

Wat is jouw woning situatie?

• Totaal aantal stemmers
    630
Vanavond gaan wij zo'n nieuwbouw (die al jaar bewoond is) bezoeken. Ben eens benieuwd.
Immo heeft al gezegd dat er meerdere biedingen van vraagprijs waren en dat het huis sowieso verkocht zal worden, maar dat we nog een kans kregen om hoger te bieden. Vuile gangsterpraktijken
Precies of je zou anders zijn bij verkoop.

De hoogste bieder WINT. Iets anders denken is naïef.

Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk.

Ik zie 2 rijhuizen die in orde lijken en die men omgebouwd heeft tot 1 grote woning.

Als je dan de vraagprijs deelt door 2 dan zit dat eigenlijk niet ver wag van een aanvaardbare prijs.
Het lijkt gewoon zot omdat het uiteindelijk een rijwoning blijft en ik zie het mij persoonlijk daar niet aan geven. Ik kan het ook niet :p.

Het is een vakantiewoning en die worden gewaardeerd aan de hand van de verwachte cashflows als je dit aan toeristen verhuurt. Aangezien het huis 4 slaapkamers en 4 badkamers bevat kan je dat aan hele familie's of een groepje vrienden verhuren en valt die prijs qua rendement gerust te verdedigen denk ik.

Laatst bewerkt:
1/10de van de breedte van een olympisch zwembad voorzien hé

Maar neen, dat is om te kunnen zeggen dat je toch maar een tuin hebt. Vroeger zou je daar al wat patatjes en groentjes op hebben kunnen kweken en dan had dat nog een beetje nut. Nu ga je daar waarschijnlijk 20 - 25 m in de lengte van gebruiken, en de rest laat je verwilderen.
Waarom gaat dat nu niet meer?

Ik verkies Genk toch 10 keer boven Leuven tbh :p

En ik vind Genk al niks :unsure:

Met de recente ontwikkelingen op de oude mijnsites is Genk thans één van de leukere steden van Limburg. De achillishiel blijft toch het stadscentrum waar weinig bezieling of écht lokale handel te vinden is. Veel natuur (Kattevenia/Nationaal Park/Thor Park), cultuur (C-mine/La Biomista), veel goede horeca (met nadruk op de re),....

als je 18jaar bent. Maar eenmaal je volwassen bent is de meerwaarde van een lange toog zeer beperkt :p

Eenmaal een weekend of twee op kot overbrugt begrijp je absoluut niets van al die "plakkers" na hun studies!
Oud Termien. Dus het deel voorbij de spoor-brug richting het kanaal.

Oud Termien is HOT bij iedereen die daar afkomstig is, lijkt me dus nog wel een faire prijs!

Terug
Bovenaan