Renegadexxripxx
Well-known member
In mijn opinie zijn er gewoonweg te veel alarmbellen die bij mij afgaan als ik die woonst zie.Hi, weer een tijdje geleden. Uiteindelijk zijn we terug dichter bij ons huidige regio aan het kijken.
Zaterdag ga ik deze bezoeken
![]()
Huis te koop , 3 slaapkamers , € 385.000
EERSTE BEZOEKDAG ZATERDAG 6 NOVEMBER VAN 10u TOT 14u (enkel op afspraak!) SERSKAMP - Deze stevig gerenoveerde woning vindt u in rustige en groene omgeving aan de ingang van Wanzelebos. Naar ligging toe bevinden zich alle voorzieningen zoals scholen, winkels, openbaar vervoer, het station en...www.immoweb.be
Zien jullie enige red flags? Ik verwacht als ik hier op een bod wil gaan doen, wellicht een stukje boven de vraagprijs ga moeten gaan (onder gesloten enveloppe). Hoe pakken jullie dat aan? Thanks.
Die woning is niet instapklaar (allez je kunt wonen in een niet afgewerkte woning(maar dat zorgt in veel relaties voor onenigheid heb ik verstaan gekregen van mijn vrienden)). Je hebt hier nog redelijk wat werk aan om dat allemaal deftig af te werken (oa. voorgevel nog in crepie zetten, ...). Ik heb niet direct zicht op hoe goed of slecht de renovatie is gebeurd, maar toen ik de foto zag van het hogere verdiep en het feit dat het lijkt alsof men aan die vloer geen klop gedaan heeft stel ik mij vragen. De afwerking op veel plaatsen lijkt een vinylvloer te zijn. Niet dat daar iets mis mee is, bij mijn vaders woning waren de verdiepen ook vinyl. Maar ik vind een tegel toch beter
.Tel daarbij het feit dat je zelf zegt dat je nog moet gaan bieden onder gesloten omslag, dan heb ik de nijging van te zeggen dat ik mij dit zou laten passeren.
Maar het belangrijkste wat ik zou doen VOORDAT je biedt, is gaan kijken, nakijken wat je nog wenst af te werken en daarop een bedrag plakken. En goed te verifiëren wat er al gebeurd is van isolatiewerken en dergelijke meer zodanig dat je deftig kunt inschatten wat je daar nog kunt doen. B is namelijk niet slecht, maar een resultaat halen van B is ook geen diepgaande totaalrenovatie geweest.
Persoonlijk :
Huis te koop , 3 slaapkamers , € 348.899
Deze vrijstaande open woning in Schellebelle wordt u exclusief te koop aangeboden door Access Estate. Voor meer info of een bezoek neem contact op met uw vastgoedmakelaar Frederick Piens op 0473/30 15 37 (ENKEL via sms of WhatsApp om een afspraak in te plannen voor de bezoekdag) .BEZOEKDAG OP...
Huis te koop , 2 slaapkamers , € 249.000
** Woning momenteel verhuurd ** Beschikbaar mits inachtneming huurders. Rustig gelegen bel-etage woning met zuidgerichte tuin en terras. Indeling gelijkvloers: inkomhal, garage, slaapkamer en badkamer. Indeling eerste verdieping: living met open keuken, schuifraam naar terras en toegang naar de...
Huis te koop , 3 slaapkamers , € 529.000
Te koop : Reukens 37 te Schellebelle : Mooie ruime ( 278 m² bewoonbare oppervlakte volgens EPC ) INSTAPKLARE open bebouwing met aangename tuin en groot ( 55 m² ) zonnig terras. Goede locatie : rustig en residentieel gelegen.Vooraan : 4 open autostaanplaatsen Gelijkvloers : inkom met...
En aan de andere kant heb je dan dit :
Huis te koop , 3 slaapkamers , € 305.547
TE KOOP in WICHELEN - Eetgoedstraat 6 Vier mooi en rustig gelegen stukken bouwgrond voor het bouwen van een halfopen bebouwing in Wichelen. Opp. : Lot 1 +/- 555m² Prijs Grond : € 130.000 FORMULE WATER- EN WINDDICHT: - Ruwbouwwerken - Timmerwerken - PVC ramen met beglazing kw 1.0 - Dak- &...
En dan kun je hier ook nog eens een lodderig oog op zetten :
Huis te koop , 3 slaapkamers , € 347.000
Dit kleinschalige woonproject bevat 4 halfopen en 1 gesloten woning waarvan de slaapkamers variëren van 3 tot 4. Elke woonunit beschikt over zijn eigen oprit. De woningen zijn zeer ruim en hebben een eigen tuin.<br>Deze zeer energiezuinige woningen zullen met kwalitatieve en duurzame materialen...
Huis te koop , 4 slaapkamers , € 355.490
Deze strakke nieuw te bouwen Sibomat woning is prachtig gelegen in de driehoek Gent, Dendermonde, Aalst. De energiezuinige BEN-woning met hedendaagse architectuur is een halfopen bebouwing met 4 slaapkamers en een garage. Heeft u bouwplannen en wenst u meer info omtrent ons project? Neem dan...
En op basis daarvan zou ik mijn keuze maken. Natuurlijk moet je de ligging ook mee in rekening brengen. Het kan soms interessant zijn om xk euro meer te geven, omdat de woning voor u ideaal gelegen ligt. Dat heb ik ook gedaan voor mijn woning. Mijn woning was 30k duurder dan een woning in de buitenperiferie, maar het voordeel van die 30k extra te geven was dat ik te voet naar het station, winkel, etc... kon, terwijl ik bij de andere ofwel de fiets moest nemen ofwel een wagen moest hebben om naar de winkel te gaan.
. 

) En daarnet nog Levis verf in mijn gekozen kleur gekocht bij een verfhandel in een industriezone: 75 euro voor 8l, 2 weken geleden Levis verf gekocht in de Brico, dezelfde als waarmee de schilder het plafond had geschilderd, rond de 80 euro voor 5 liter...
(Maar wou zeker dezelfde!)