Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt net naast de baan Aalst-Dendermonde. Er is al 50 jaar sprake om daar een expressweg te bouwen maar al 50 jaar raken ze het niet eens over het tracé. Gevolg is dat je nog steeds zwaar verkeer (onder andere van VPK, die zitten een paar kilometer verder) door die dorpscentra moet sturen. Ook een hele slechte kant om op een autostrade te geraken in de spits. Niet in de buurt van een treinstation etc.![]()
Huis Te Koop in Aalst Gijzegem
Zoekt u een ruime, instapklare woning met fantastische zonnetuin, zee van ruimte en dubbele oprit?<br />Dan is deze topper zeker iets voor u...<br />In hartje Gijzegem ligt deze mooie halfopen bebouwing op een perceel van 3a90ca met zonovergoten tuin.<br />De woning werd steeds perfect...www.vandevondel.be
Eigenlijk wel een degelijk huis. Instapklaar met renovatieprojecten voor de toekomst. Staat al sinds begin Juni online. Raar dat die nog niet verkocht is. Of mis ik iets?
Ik ga dit maandag bezoeken:
![]()
GEZELLIGE STADSWONING IN HARTJE AALST
Doe een bod vanaf € 295.000 Deze gezellige woning is ideaal gelegen in hartje Aalst en in de nabije buurt van de belangrijkste invalswegen. Op de benedenverdieping treffen we de inkomhal aan, ruimte voor bureau, doorgang naar garage en een apart toilet. Op de eerste verdieping is er een...www.cornelis-partners.be
Iemand die advies heeft, of red flags ziet? Op't eerste zicht ideaal voor mij. Vlakbij centrum Aalst, garage, je geraakt nog gemakkelijk richting E40, 2 slaapkamers, overdekt terras. Terras is wel eerder zuidoost gericht. Hoe ruim de 2 slaapkamers zijn valt nog te bezien met dat dak. En foto's van berging/garage/"bureauruimte" die er op gelijkvloers zou zijn zie je niet — kan nog niet inschatten of er voldoende ruimte is voor mij. Maar verder zie ik niet direct echte issues. Aan Google Maps te zien, staat het er ook nog niet lang (oud gebouw op imgur).
Is wel opbod vanaf 295k - vind dat persoonlijk wel al een hoge startprijs. 300k is ongeveer mijn max, maar vind het pand eigenlijk niet veel meer dan dat waard. Heb al gelijkaardig gezien wat startte aan lager.
In principe concurreert het hier een beetje mee : https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/aalst/9300/9440248?searchId=60fc4abca6242.
![]()
Huis te koop , 3 slaapkamers , € 349.000
AALST - Vlakbij de ring en het ASZ en slechts op 5min van het centrum van de stad bevindt zich deze totaal gerenoveerde eigendom. Deze HOB werd grondig aangepakt en getransformeerd naar een frisse hedendaagse woonentiteit met alle comfort. Op het gelijkvloers bestaat deze woning uit een...www.immoweb.be
Ik bedoel, als je het geld hebt, ga je toch niet in Aalst wonen? Dat doe je hooguit omdat je andere steden niet kunt betalen.
Ik woon net buiten de driehoek Aalst - Ninove - Liedekerke en hoop van harte dat die regio de stempel 'marginaal' ooit 's zal kwijtraken. Vooral in Aalst kan je wel een vernieuwing merken, lokale ondernemers openen er zaken die je net zo goed in in hartje Gent of Brussel kan terugvinden...20 jaar geleden gaf ik u gelijk. 10 jaar geleden gaf ik u gelijk. Vandaag geef ik u geen gelijk meer.
Mensen vergeten wel eens dat je 25 jaar geleden de huizen in het centrum van Gent niet kon kwijtraken. Niet dat ik denk dat Aalst de evolutie van Gent zal ondergaan, maar steden kunnen wel degelijk opwaarderen.
dat is dus enkel visueel opgesmukt. Niet conforme elektriciteit bij een renovatie zou eigenlijk nooit mogen en is altijd een rode vlag. + wil je dat fixen kan je alles weer open trekken (waar je dus extra voor betaald hebt want "gerenoveerd")Huis te koop in Sint-Gillis-Bij-Dendermonde - € 385.000 | Goeman Vastgoed & Advies
Mooie instapklare woning met 3 slaapkamers Op het gelijkvloers heb je een ruime inkomhal, apart toilet, een volledig ingerichte keuken en ruime living met zicht op de tuin. In de living kan je met de trap naar de bureaur...www.goemanvastgoed.be
Ik begrijp niet hoe je zo alles kan renoveren maar dan zo'n slechte EPC en niet conforme elektriciteit kan hebben?
Goh, hangt ervan af waarom de het niet conform is. Huis dat ik heb verkocht vorige jaar was de elektriciteit ook niet conform omwille van kleinigheden. Voor een paar honderd euro heeft een elektricien dat aangepakt en kreeg ik wel een conformiteitsattest.dat is dus enkel visueel opgesmukt. Niet conforme elektriciteit bij een renovatie zou eigenlijk nooit mogen en is altijd een rode vlag. + wil je dat fixen kan je alles weer open trekken (waar je dus extra voor betaald hebt want "gerenoveerd")
Ik heb wel meer de indruk bij Goeman dat ze niet altijd goed weten wat iets waard is, of dat ze toch best de verkeerde nadrukken leggen. maar in de huidige markt moet je blijkbaar niet geweldig veel kennis hebben, het verkoopt zichzelf wel.
dan laat je imho geld liggen als je dat niet gewoon snel fixt. Want je haalt je heel veel vragen op de hals terwijl dat niet nodig is.Goh, hangt ervan af waarom de het niet conform is. Huis dat ik heb verkocht vorige jaar was de elektriciteit ook niet conform omwille van kleinigheden. Voor een paar honderd euro heeft een elektricien dat aangepakt en kreeg ik wel een conformiteitsattest.
Ik ben daar dan weer positiever over.Echter, er zijn ook volledige wijken Aalst, Ninove, Liedekerke en Denderleeuw waar er wel heel veel migratie is van Brusselse Afrikanen. Dit heeft blijkbaar te maken met de goede treinverbindingen en de opwaartse druk op prijzen in Brusselse wijken zoals Matongé. Nu, ik heb absoluut geen probleem met een diverser stadsprofiel maar de problemen van de grootstad worden mee geïmporteerd naar deze regio.
Ik denk net het omgekeerde...Je kunt als witte Vlaming misschien nu wel een goedkoop huis verwerven, maar probeer daar over 10 jaar maar eens vanaf te komen als de buurt nog een stuk verder verkleurd is.
We zien al 50 jaar dat gentrificatie alleen plaatsvindt in steden van een zekere omvang. Gent wel en Aalst niet dus. En alleen in centrale wijken.Ik denk net het omgekeerde...
'vanaf de bodem kan je alleen maar naar boven gaan.'
Nu is de buurt verloederd, maar wie zegt dat dit binnen 10, 20, 30 jaar ook nog zo is. Je betaalt op dit moment wél alvast een heel lage prijs daardoor.
Koop je nu op een toplocatie, betaal je ook een topprijs en wie zegt dat dit binnen 10, 20, 30 jaar nog een toplocatie is.
De reden waarom Aalst dat stigma over zich heeft is wel gebaseerd op verschillende zaken natuurlijk. Idem met Ninove uiteraard. Het is erg om te zeggen maar als er zoveel inwoners op een bepaalde partij stemmen, en op een bepaald figuur dan geraak je niet van dat beeld af natuurlijk.Ik woon net buiten de driehoek Aalst - Ninove - Liedekerke en hoop van harte dat die regio de stempel 'marginaal' ooit 's zal kwijtraken. Vooral in Aalst kan je wel een vernieuwing merken, lokale ondernemers openen er zaken die je net zo goed in in hartje Gent of Brussel kan terugvinden...
Die reputatie gaat toch al veel langer mee als politieke voorkeur? Aalst is/was een industriestad vol arme arbeiders, ik denk dat daar de oorsprong meer ligt als hoe ze de laatste jaren stemmen.De reden waarom Aalst dat stigma over zich heeft is wel gebaseerd op verschillende zaken natuurlijk. Idem met Ninove uiteraard. Het is erg om te zeggen maar als er zoveel inwoners op een bepaalde partij stemmen, en op een bepaald figuur dan geraak je niet van dat beeld af natuurlijk.
Iets zoals buy the dip in crytpo?Ik denk net het omgekeerde...
'vanaf de bodem kan je alleen maar naar boven gaan.'
Nu is de buurt verloederd, maar wie zegt dat dit binnen 10, 20, 30 jaar ook nog zo is. Je betaalt op dit moment wél alvast een heel lage prijs daardoor.
Koop je nu op een toplocatie, betaal je ook een topprijs en wie zegt dat dit binnen 10, 20, 30 jaar nog een toplocatie is.
Nee maar als dat bij komt dan geraak je er ook moeilijk van af natuurlijkDie reputatie gaat toch al veel langer mee als politieke voorkeur? Aalst is/was een industriestad vol arme arbeiders, ik denk dat daar de oorsprong meer ligt als hoe ze de laatste jaren stemmen.

In optie !
Netjes. Wie handig is kan daar iets van maken.
Knappe vloer inkomhall, visgraat parket leefruimte en vette trap.
Ruimte !