Mulan
Well-known member
150k over 25jWelke looptijd en bedrag?
Vandaag telefoon gehad dat in Brussel 1% rond is goedgekeurd bij Beobank!

Nu graag nog op papier, Beobank

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
150k over 25jWelke looptijd en bedrag?

Voor sommige documenten kan het niet echt kwaad dat die pas na akte worden afgeleverd (mits clausule in de akte en inhouding van een bedrag ter waarborg), maar een elektrische keuring moet absoluut aanwezig zijn, net als het EPC.Ook niet met een melding in de akte?
And then you are a poor bitch.Voilà, akte van de verkoop getekend!
Now I'm a rich bitch!
Alez, toch voor enkele maandjes![]()

Alles in crypto currency en vette winst tegen dat je terug geld op tafel moet leggen voor je aankoop!Voilà, akte van de verkoop getekend!
Now I'm a rich bitch!
Alez, toch voor enkele maandjes![]()
Pssssst, vergeet niet 3% te vragen voor het gegeven advies.Stap 1: koop een huis!
Flink zo!
Stap -1: verkoop een huis ?Stap 1: koop een huis!
Flink zo!

20 vast, 5j variabel.Ik veronderstel dat die 1% een vaste rentevoet is?
Dan is het laagste voorstel dat ik kreeg bij Beobank op 20 jaar meer dan de rentevoet die jij nu kreeg op 25 jaar!
Hij zal gezwicht zijn voor uw charmes...
Goed gedaan alvast!
(Mocht je nog niet definitief getekend hebben, trek zeker ook brandverzekering en schuldsaldo mee in de vergelijking)

als je 10% voorschot betaalt aan de notaris, ga je dan een hypoth lening aan voor aankoopbedrag - 10% of totaal aankoopbedrag?
wat is fiscaal gezien interessanter ?
ThanksDat kies je in principe zelf, voorschot heeft daar niets mee te maken.
Fiscaal gezien ook geen onderscheid. Wat interessanter is, moet je zelf uitmaken (ifv hoogte aflossing, rentevoet die stijgt naarmate quotiteit stijgt,..). Weet wel dat de banken niet staan te springen om 100% te lenen.
Tot daar het goede nieuws. Jammer genoeg geraakt mijn appartement niet verkocht wegens blijkbaar totaal geen interesse in dat segment.
Ik ben al enkele maanden aan het samenwerken met een immo, en ze slagen er maar niet in om voldoende bezoekers te trekken.
Af en toe één iemand, maar dat heeft nog niet geleid tot een bod. De immo geeft aan dat dit komt door het corona effect,
appartementen zijn (tijdelijk?) minder interessant.