Huis Gemaakt

ik ga all in voor mijn bestie :love2:
Ik begrijp dat je met zo'n gulle gift anoniem wilt blijven.

2021-05-28-15-53-04-Window.jpg

Dit begint naar 40k te gaan. Op 1 dag tijd. Waanzin. Mensen die zonder blikken of blozen honderd euro of meer storten uit sympathie.

Dit is toch werkelijk één van de meest gestoorde concepten die ik in jaren heb gezien. De winnaar krijgt om en bij de 350k, de verliezers niets. Had ze gewoon een deftig bedrag aan waardebonnen gegeven van de bedrijven die gesponsord hebben.
En dat zo'n gigantische hoofdprijs op zo'n knullige manier wordt verloot, want dat is het, daar kan ik met mijn verstand niet bij. Had de koppels dan laten armworstelen, even random maar tenminste de moeite om te kijken.

Op dit tempo dat gaat losjes over de 100K gaan, als het niet richting de 200K gaat. Dat is dan gewoon even cash in het handje omdat je een prutser qua verbouwingen bent live op tv :p

En een koppel zoals Amber en Kenny gaan dan niets krijgen, ook pijnlijk

Op dit tempo dat gaat losjes over de 100K gaan, als het niet richting de 200K gaat. Dat is dan gewoon even cash in het handje omdat je een prutser qua verbouwingen bent live op tv :p

En een koppel zoals Amber en Kenny gaan dan niets krijgen, ook pijnlijk
Ik zie Harry & Jerina in dat geval het bedrag nog delen met die twee.

50k, mijn god :D

Nu ik gun het ze wel, hoe warm zijn die mensen <3. Die verdienen dat wel. Toch een pak meer dan bleiter Ruben en bitch Antje die bovendien financieel een huis kunnen betalen.

Go Harry & Jerina <3

Als ik nu marketing director was in een bank, ik gaf ze een gratis lening in ruil voor medewerking aan een reclamecampagne rond het realiseren van je droomhuis.

Volgens hln hebben ze al over de 50.000€ gecrowdfund???

Kzou beter een crowdfunding starten voor mijn bijbouw lol

56k al. Ik hoop dat Kenny en Amber het toch ook halen. En dat die 2e crowdfunder niet met het geld gaat lopen. Anoniem :]

Laatst bewerkt:
50k, mijn god :D

Nu ik gun het ze wel, hoe warm zijn die mensen <3. Die verdienen dat wel. Toch een pak meer dan bleiter Ruben en bitch Antje die bovendien financieel een huis kunnen betalen.

Go Harry & Jerina <3
Elk koppel kan financieel een huis kopen, voorwaarde is mss dat je full-time werkt en eerst paar jaar spaart en niet gewoon op de losse flodder leeft

Nu nog een doneeractie voor Ruben en Antje graag zodat Ruben zijn werkplaats om kan toveren en uitrusten met allerhande dure machines. Het zou echt zonde zijn toch om dat leeg te laten staan.

Laatst bewerkt:
Als de Harry en zijn madam toch zo warm zijn dan moeten ze hun geld samen met het ander koppel op een hoop gooien en 50/50 verdelen. Uiteindelijk is het geld dat ze nooit hadden verwacht dus moeten ze daar ook niet per se heel hebberig mee zijn.

Ik vond het verhaal van Amber eigenlijk veel zieliger. Zo van huis weg moeten lopen betekent dat die ook niet veel steun zal krijgen. Die zijn ook nog een pak jonger. Notabene waren dat de verdiende winnaars eigenlijk als het niet aan de vortige VTM lag...

Net geen 61k as we speak boys...
Dit kan nu toch niet meer jongens xD
Der zijn duidelijk wat mensen die nog wat kwijt konden. Ik vraag me voornamelijk af hoe dit fiscaal werkt. De staat gaat daar toch ook een centje van willen. Iemand die dit weet? Anders is dit toch een perfecte dekmantel om wit te wassen.

Wat een rare wending... Het was inderdaad beter geweest als VTM vouchers van de sponsors had weggegeven aan de verliezers.

Terug
Bovenaan