Avondland
Well-known member
Ik denk niet dat je een nacht met Kenny kan boeken.ik ga all in voor mijn bestie![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk niet dat je een nacht met Kenny kan boeken.ik ga all in voor mijn bestie![]()
Ik begrijp dat je met zo'n gulle gift anoniem wilt blijven.ik ga all in voor mijn bestie![]()
Ik zie Harry & Jerina in dat geval het bedrag nog delen met die twee.Op dit tempo dat gaat losjes over de 100K gaan, als het niet richting de 200K gaat. Dat is dan gewoon even cash in het handje omdat je een prutser qua verbouwingen bent live op tv
En een koppel zoals Amber en Kenny gaan dan niets krijgen, ook pijnlijk

Dan nog even op HLN krijgen en je hebt je bijgebouw bijeen "gespaard" in no time. Wel even een zielig verhaaltje aanknopen.Volgens hln hebben ze al over de 50.000€ gecrowdfund???
Kzou beter een crowdfunding starten voor mijn bijbouw lol
Elk koppel kan financieel een huis kopen, voorwaarde is mss dat je full-time werkt en eerst paar jaar spaart en niet gewoon op de losse flodder leeft50k, mijn god
Nu ik gun het ze wel, hoe warm zijn die mensen <3. Die verdienen dat wel. Toch een pak meer dan bleiter Ruben en bitch Antje die bovendien financieel een huis kunnen betalen.
Go Harry & Jerina <3
Der zijn duidelijk wat mensen die nog wat kwijt konden. Ik vraag me voornamelijk af hoe dit fiscaal werkt. De staat gaat daar toch ook een centje van willen. Iemand die dit weet? Anders is dit toch een perfecte dekmantel om wit te wassen.Net geen 61k as we speak boys...
Dit kan nu toch niet meer jongens xD