Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kon al nie meer als hij in zijn pyjama stond@Soeplepel hou uw p** in uw broek als ge sffs Kenny ziet winnen![]()

Nee vtmPlay4 mensen. Play4
En ja, wtf!
Ah ja, godver.Nee vtm

De jury heeft hen toch de laagste score gegeven? Snap dus niet goed waarom je zegt dat het niet eerlijk was van de jury, ook al geven ze u gelijk?Hoe dat harry en de zijne zelfs nog maar 1 punt kregen snap ik niet. Wist dat er niet eerlijk gejudged werd toen ze bij hun gingen kijken vorige aflevering en niks zeiden over de verschrikkelijke afwerking, maar wanneer ze bij kenny gingen zien direct melken over iets klein van afwerking.
Hoeveel verschil in punten zat er tussen Laakdaal en Lokeren? Jammer voor Laakdaal, veruit de beste. Altijd deadlines gehaald, beste kwaliteit en extra werk (zoals keulenvloer, gang,..)
Unpopular opinion: ik vind Lokeren de verdiende winnaar. Ik vind de indeling beneden ook niet dat, maar dat ligt natuurlijk ook wat aan de structuur van het huis. Voor het overige moet het blijkbaar niet onderdoen qua afwerking voor Laakdal en qua stijl vind ik het pakken mooier dan het huis in Laakdal (waar Kenny en Amber dus zijn 'afgestraft' door publiek/makelaar voor hun hotelstijl).
Ik had ze het eigenlijk allemaal gegund, daar niet van.

Als die cerina nu eens andere punten had gegeven he was het 8 8 8![]()
Alleszins een zéér schone cadeau: een afgewerkt huis met topmateriaal (geen IKEA-inboedel, zoals de meeste jonge koppels) zonder dat je daar zelf iets aan moet afbetalen.
Was het maar zo eenvoudig...Legio mogelijkheden. Laat je registreren als beeldende kusntenaar en verkoop je werk als kunst ipv schilderwerk bvb.
Of koop je verf aan bij een leverancier voor 10k, transporteer deze naar een bedrijfje dat je hebt laten oprichten in Guernsey. Doe een additief bij de verf en leg het beheer van dat recept bij je vestiging in Guernsey. Die geeft een licentie uit voor gebruik van dat recept. Kosten: 60k. Die je dan weer aftrekt van je winst ... allez ... ik ga hier toch niet alle truuken van de foor moeten uitleggen hé