Huis Gemaakt

Als VTM slim is gaan ze Harry & Jerina aanmoedigen om een crowdfunding te doen en kunnen ze hun verhaal nogmaals doen in Dag Allemaal en HLN. Dan kunnen ze het nog een paar weken rekken en mss nog eindigen met de aankoop op een feel good gevoel.

Als die cerina nu eens andere punten had gegeven he was het 8 8 8 :D

er zijn daar 100’en punten verdeeld en dan omschakelen naar 1 2 3 ale

Alles omschakelen naar 1-2-3. Man man man.
Niet te schatten, Laakdal was voor mij torenhoog favoriet en dwaze kijkers met hun sympathy vote. Belachelijk. Laakdal had de enigste verdiende winnaar geweest.

Hoe dat harry en de zijne zelfs nog maar 1 punt kregen snap ik niet. Wist dat er niet eerlijk gejudged werd toen ze bij hun gingen kijken vorige aflevering en niks zeiden over de verschrikkelijke afwerking, maar wanneer ze bij kenny gingen zien direct melken over iets klein van afwerking.

Hoe dat harry en de zijne zelfs nog maar 1 punt kregen snap ik niet. Wist dat er niet eerlijk gejudged werd toen ze bij hun gingen kijken vorige aflevering en niks zeiden over de verschrikkelijke afwerking, maar wanneer ze bij kenny gingen zien direct melken over iets klein van afwerking.
De jury heeft hen toch de laagste score gegeven? Snap dus niet goed waarom je zegt dat het niet eerlijk was van de jury, ook al geven ze u gelijk?

Hoeveel verschil in punten zat er tussen Laakdaal en Lokeren? Jammer voor Laakdaal, veruit de beste. Altijd deadlines gehaald, beste kwaliteit en extra werk (zoals keulenvloer, gang,..)

Unpopular opinion: ik vind Lokeren de verdiende winnaar. Ik vind de indeling beneden ook niet dat, maar dat ligt natuurlijk ook wat aan de structuur van het huis. Voor het overige moet het blijkbaar niet onderdoen qua afwerking voor Laakdal en qua stijl vind ik het pakken mooier dan het huis in Laakdal (waar Kenny en Amber dus zijn 'afgestraft' door publiek/makelaar voor hun hotelstijl).

Ik had ze het eigenlijk allemaal gegund, daar niet van.

Unpopular opinion: ik vind Lokeren de verdiende winnaar. Ik vind de indeling beneden ook niet dat, maar dat ligt natuurlijk ook wat aan de structuur van het huis. Voor het overige moet het blijkbaar niet onderdoen qua afwerking voor Laakdal en qua stijl vind ik het pakken mooier dan het huis in Laakdal (waar Kenny en Amber dus zijn 'afgestraft' door publiek/makelaar voor hun hotelstijl).

Ik had ze het eigenlijk allemaal gegund, daar niet van.

Je bent niet alleen :)
Op zich ging ik het niet erg gevonden hebben mocht laakdal winnen maar zoveel karakter aan de buitenkant en toch doods binnen.
Zelfs hun tuin is steriel.
Als zelfs een oudere kijker zegt dat er veel grijs is :D

Ik dacht wel dat Kortrijk de meeste stemmen van de kijkers ging krijgen. Voor de rest vind ik de punten wel goed.
En neen de stemmen waren niet gelijk hé.
De punten van de jury telden voor 50% mee. 25% voor de kijkers en 25% voor de BV makelaars

Ik had nog wel gedacht dat de afvallers (of toch zeker diegene die nog mee hebben gewerkt) ook een rol zouden spelen of ten minste het huis konden bekijken. Puntenverdeling was oké. Ik had ook wel verwacht dat Laakdal zou gewonnen hebben, maar het scheelde niet veel met Lokeren. Laakdal vond ik onpersoonlijk en steriel, maar als dat koppel daar nu eenmaal blij mee is ... goed voor hen hé.

Alleszins een zéér schone cadeau: een afgewerkt huis met topmateriaal (geen IKEA-inboedel, zoals de meeste jonge koppels) zonder dat je daar zelf iets aan moet afbetalen. Nu kunnen Ruben en Antje héél gemakkelijk veel geld opzij zetten om die atelier nog af te werken.

Als die cerina nu eens andere punten had gegeven he was het 8 8 8 :D

Dat was ook een dwaze cop out van de jury he. Je kon al van op voorhand voorspellen dat de ene Laakdal en de andere Lokeren de 3 zou geven zodat de makelaars en de kijkers konden beslissen.

Alleszins een zéér schone cadeau: een afgewerkt huis met topmateriaal (geen IKEA-inboedel, zoals de meeste jonge koppels) zonder dat je daar zelf iets aan moet afbetalen.

Topmateriaal? Die keukens van Dovy, of al die meubelen van Overstock? Die laatste is echt niet kwalitatief beter dan de Ikea hoor

Legio mogelijkheden. Laat je registreren als beeldende kusntenaar en verkoop je werk als kunst ipv schilderwerk bvb.
Of koop je verf aan bij een leverancier voor 10k, transporteer deze naar een bedrijfje dat je hebt laten oprichten in Guernsey. Doe een additief bij de verf en leg het beheer van dat recept bij je vestiging in Guernsey. Die geeft een licentie uit voor gebruik van dat recept. Kosten: 60k. Die je dan weer aftrekt van je winst ... allez ... ik ga hier toch niet alle truuken van de foor moeten uitleggen hé
Was het maar zo eenvoudig... :rolleyes:

Terug
Bovenaan