Huis Gemaakt

Echt die mensen "das helemaal Harry en jerina" of die ene die begon te wenen, wtf gast haha.

5-6 afleveringen, precies of ge dit koppel persoonlijk kent :unsure:
Goed ingespeeld natuurlijk op "ze doen het voor hun kindjes"

Harry kan geen drukknop van de wc vastmaken en bij Kenny gaan ze zagen dat de molures niet perfect in verstek gezaagd zijn.

In Laakdal zonnepanelen, een laadpaal, screens aan de ramen. Maar ja Harry heeft mooi in het rood geschilderd 😂 en die roze tegeltjes zijn ook mooi in Lokeren

Goed ingespeeld natuurlijk op "ze doen het voor hun kindjes"

Harry kan geen drukknop van de wc vastmaken en bij Kenny gaan ze zagen dat de molures niet perfect in verstek gezaagd zijn.

In Laakdal zonnepanelen, een laadpaal, screens aan de ramen. Maar ja Harry heeft mooi in het rood geschilderd 😂 en die roze tegeltjes zijn ook mooi in Lokeren
En een beamer met een podium in een ruimte van 3m breed :lol:

Wat een belachelijk puntensysteem met 1-2-3 :rofl:
Zo toon je totaal niet de werkelijke verschillen tussen de verschillende koppels. De kloof tussen H&J is véél groter dan tussen de andere twee koppels.
Kenny & Amber het slechtste huis volgens het publiek; wat een farce.

Laatst bewerkt:
Dat noemen ze een ligzetel :p

Wordt gezellig zo met 2 naast elkaar om tv te zien.

Puntensysteem met ene grote pot over alle onderdelen heen en dat dan terugbrengen3-2-1 punten is echt belachelijk. We spreken hier niet over een reisje van 5.000 die ze kunnen winnen hé...

Ruben en Antje zijn natuurlijk ook geen prutsers, maar dat idioot systeem waarbij Kortrijk 3 punten krijgt van de kijkers, en Laakdal maar 1, heeft het verpest.

Kenny en Amber winnen 2 kamerprijzen. Kortrijk heeft enkel uit compassie een kamerprijs gekregen bij de keuken (die ze amper zelf moesten doen), omdat anders hun huis niet af geraakte zonder budget voor externe klussers.

Laatst bewerkt:
Bwa Lokeren had daar 1 punt meer, ook van de makelaars en van die vrouw zeker? Dan is het wel terecht, moest Kortrijk gewonnen hebben was het een farce
Die vrouw haar punten konden niet anders zijn of het was gelijkspel

Wat een idee om Jan met de pet dezelfde zwaarte in stem te geven als experts

Antje en Ruben zijn ook geen prutsers natuurlijk, maar als ge zoveel kamerprijzen wint en elke deadline op tijd klaar zijt

Wordt gezellig zo met 2 naast elkaar om tv te zien.

Puntensysteem met ene grote pot over alle onderdelen heen en dat dan terugbrengen3-2-1 punten is echt belachelijk. We spreken hier niet over een reisje van 5.000 die ze kunnen winnen hé...
Lekker knus in de zetel samen.
Wij zijn ook maar met 2 maar hebben een 3-zit en een hoekzetel. Ieder zijn prioriteit :D
Ruben en Antje zijn natuurlijk ook geen prutsers, maar dat idioot systeem waarbij Kortrijk 3 punten krijgt van de kijkers, en Laakdal maar 1, heeft het verpest.
Bwa als Lokeren er 3 krijgt en Laakdal 2 maakt weinig uit :p

Lekker knus in de zetel samen.
Wij zijn ook maar met 2 maar hebben een 3-zit en een hoekzetel. Ieder zijn prioriteit
Dat knus in de zetel lijkt me niet het probleem. Dat als ge in uw zetel zit uitkijkt op uw achterdeur wel. Als ge tv wilt kijken moet ge altijd gedraaid zitten.

Kenny en Amber hebben ook nog zelf die keuken gevloerd

Dat knus in de zetel lijkt me niet het probleem. Dat als ge in uw zetel zit uitkijkt op uw achterdeur wel. Als ge tv wilt kijken moet ge altijd gedraaid zitten.

Kenny en Amber hebben ook nog zelf die keuken gevloerd
Ik zit eigenlijk nooit in de zetel, tenzij ik bezoek heb maar daar is bij hen geen plaats voor.

Je hebt nu eenmaal beperkte ruimte in een rijhuis in stad natuurlijk. Mss dat ze zelf amper TV kijken? Heb vrienden die er zelfs geen hebben bv

In Laakdal kan ik me niet douchen want zou met mijn hoofd er niet onder kunnen, al die schuine kanten zou ik mijn kop tegen stoten. Maarja ook daar (tenzij je dat dak opentrekt) was niet veel beter mogelijk

Wat een mop!
De cijfers van de kijkers hebben het spel genekt.
Bij Kenny en Amber had je echt een huis, alles zit daar logisch en goed in elkaar. Wat saaier qua aankleding, maar wel degelijk. Als dit te koop komt dan is dit direct verkocht voor een mooie prijs.
Antje en Ruben ook een mooi huis maar totaal niet praktisch en veel meer geknutseld om alles te laten passen. Leuk voor op pinterest, maar voor in te wonen totaal niet praktisch.

Harry en Jerina veel eigenheid, maar totaal niet verkoopbaar in deze staat.

Terug
Bovenaan