Huis Gemaakt

Een mooi huis?
Een spuuglelijke en onpraktische badkamer, een spuuglelijke gang, wc en leefruimte en een tuin dat ook al niet veel soeps is

En die slaapkamer van dat ander koppel is nog altijd zo neem ik aan dus ook daar wilt denk ik niemand in slapen

Ken je die uitspraak over smaak en kleuren?

Ik vind toch op zijn minst dat de verliezers een klein voordeel zouden mogen hebben in de aankoop van de woning eventueel

Los daarvan zou theoretisch gezien laakdal moeten winnen, maar mag voor mij Harry en Jerina ook winnen, ik gun het die mensen :-)
Buiten als eerste een bod laten uitbrengen kan je vrij weinig voordeel geven denk ik.

Oké, welk systeem heb je dan voor een zelfstandige die 45 per uur vraagt, alles mooi aangeeft? En hoeveel houdt die dan over van die 45 euro?
Legio mogelijkheden. Laat je registreren als beeldende kusntenaar en verkoop je werk als kunst ipv schilderwerk bvb.
Of koop je verf aan bij een leverancier voor 10k, transporteer deze naar een bedrijfje dat je hebt laten oprichten in Guernsey. Doe een additief bij de verf en leg het beheer van dat recept bij je vestiging in Guernsey. Die geeft een licentie uit voor gebruik van dat recept. Kosten: 60k. Die je dan weer aftrekt van je winst ... allez ... ik ga hier toch niet alle truuken van de foor moeten uitleggen hé

Legio mogelijkheden. Laat je registreren als beeldende kusntenaar en verkoop je werk als kunst ipv schilderwerk bvb.
Of koop je verf aan bij een leverancier voor 10k, transporteer deze naar een bedrijfje dat je hebt laten oprichten in Guernsey. Doe een additief bij de verf en leg het beheer van dat recept bij je vestiging in Guernsey. Die geeft een licentie uit voor gebruik van dat recept. Kosten: 60k. Die je dan weer aftrekt van je winst ... allez ... ik ga hier toch niet alle truuken van de foor moeten uitleggen hé
Alle trukken van de foor moeten niet maar als ge u nog in wat meer bochten wil wringen, doe gerust verder.

Hopelijk wint vanavond het beste huis met het meeste karakter. Zou zonde zijn van energie tijd en materiaal als Harry en Jerina niet zouden winnen

Bwoh, wie zou het best afgewerkte huis hebben: de schilder die bijna 24/7 ruimtes afwerkt voor mensen of 1 van de andere waarvan er nog nooit een gyproc hebben afgewerkt...

Spannend...

Die bezoekers, die kijken dus enkel naar de decoratie en inrichting ofwa. Alles wat ge zelf kunt veranderen moest ge het kopen

Die bezoekers, die kijken dus enkel naar de decoratie en inrichting ofwa. Alles wat ge zelf kunt veranderen moest ge het kopen
Den eersten tip die we kregen bij het checken van huizen. Niet kijken naar de rommel van een ander, maar naar de ruimtes en kijken wat ge daar mee kunt doen.

Al die mensen zijn op de bus deftig gebriefd over welk soort commentaar ze moeten zeggen, dus die gaan allemaal wat af op het visuele en ook wat overdrijven in positieve of negatieve zin. En zeker niet stil zijn als de camera draait. Er zat er al iemand bij die een traantje moest laten, ideale tv.

Echt die mensen "das helemaal Harry en jerina" of die ene die begon te wenen, wtf gast haha.

5-6 afleveringen, precies of ge dit koppel persoonlijk kent :unsure:

Edit: echt absurd duidelijk in scene gezet :biglaugh:

Terug
Bovenaan