Avondland
Well-known member
Mijn vrouw zei dat ook meteen, haha!Dat matje aan het toilet gaat binnen de week zo gortig zijn als iets.
Tof als je net fris gewassen vanonder de douche uitkomt en meteen tegen zo'n onhygiënisch stuk tapijt stoot.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vrouw zei dat ook meteen, haha!Dat matje aan het toilet gaat binnen de week zo gortig zijn als iets.
Tof als je net fris gewassen vanonder de douche uitkomt en meteen tegen zo'n onhygiënisch stuk tapijt stoot.
Ik vond dat eerst ook raar om de tuin tussen de andere verbouwingen door erbij te nemen, maar ze hadden misschien gekeken naar de weersvoorspellingen en wouden misschien van het moment gebruik maken als het er eens droog bij lag? Of de keukens werden pas met vertraging geleverd en ze konden daardoor niet volgens het geplande schema werken, of zo.EDIT: also, volgende week... DE TUIN! Ahja want dat is een topprioriteit voor iedereen die bouwt/verbouwt. Die keuken is bijzaak!![]()
Ik vond dat eerst ook raar om de tuin tussen de andere verbouwingen door erbij te nemen, maar ze hadden misschien gekeken naar de weersvoorspellingen en wouden misschien van het moment gebruik maken als het er eens droog bij lag? Of de keukens werden pas met vertraging geleverd en ze konden daardoor niet volgens het geplande schema werken, of zo.
Het is tadelaktWil wel eens weten welke techniek dat da was dat em zei dat da superduur was en dat em er mss mee naar het buitenland wou enzo. De enige techniek die ik ken voor de badkamer die heel erg arbeidsintensief is dat is tadelakt. En dat was het nie![]()

Ik kijk eerst blind gekocht, dit is voor later op de avond@Soeplepel hou uw p** in de broek he deze keer!![]()

En precies zo een flauwe plezante. Wel volledig het omgekeerde van kortlontje-kenny.Die pluspapa van de Kenny was precies ni veel ouder dan hemzelf![]()
Eindelijken Kenny heeft wa te veel steroïden gepakt, hoe agressief is die kerel...
2ndKenny is echt wel een heel opgefokt ventje, en een gigantische zuurpruim.
Ik hoop dat ie het dan gepolijst heeft met een steen anders byebye waterdichtheid.Het is tadelakt
The Block Australia op Goplay.be eens kijken als je echt een deftig verbouwprogramma wil zien. Verslavend, prachtige dingen dat er gemaakt wordt en echte verbouwingen waar ze ook constant op problemen botsen.Ik blijf in dit programma toch een beetje op mijn honger zitten. Ik vond de tijd van 'the block' toch leuker. Hoewel ze daar nog spelletjes tussendoor moesten spelen, zag je wel meer van de werken zelf en waren ze daar niet enkel in het weekend mee bezig. En deden ze (denk ik) toch meer zelf, of moesten ze zelf voor werkvolk zoeken om hen te helpen. En die jury jah, da dacht ik al vanaf aflevering 1 dat die toch niet super geschikt zijn. Toch die man niet met zijn excentrieke stijl. Het is een verbouwprogramma en geen interieurprogramma zoals iemand hier al gezegd had. En de deelnemers mogen dan toch zelf kiezen wat zij mooi vinden, puur op smaak kan je niet oordelen vind ik.

Die klinkers moesten volgens mij dienen als ondergrond voor het terras (zo'n zwevend systeem). Ik dacht ook eerst van "oei, dat gaat nogal verzakken", maar ik kan mij inbeelden dat er systemen zijn die daar mee overweg kunnen.heb ik dat nu goed gezien dat die Kenny daar zijn klinkers gewoon los in de tuinaarde flikkerde voor een terras te maken en zijn stapstenen gewoon bovenop zijn grasmatten gelegd werden?![]()
Die tegels leken me toch gevoegd te zijn wat bij zwevend systeem niet is? Was maar snel shot dus niet zekerDie klinkers moesten volgens mij dienen als ondergrond voor het terras (zo'n zwevend systeem). Ik dacht ook eerst van "oei, dat gaat nogal verzakken", maar ik kan mij inbeelden dat er systemen zijn die daar mee overweg kunnen.
Die stapstenen zou ik persoonlijk ook uitsnijden uit de grasmat, geen idee of het kwaad kan om ze erbovenop te leggen (ligt niet echt stabiel, en eventueel rottend gras eronder?).

Die tegels leken me toch gevoegd te zijn wat bij zwevend systeem niet is? Was maar snel shot dus niet zeker
Ik heb mijn stapstenen (nou ja overschot van keramische tegels van terras) toch ook vastgelijmd op funderingske
En zo van die ronde borders allemaal goed en wel maar voor uw gras af te rijden is dat niet leuk![]()