Huis Gemaakt

Ja klopt. Die harry is gewoon een luie vent en Kenny heeft wa te veel steroïden gepakt, hoe agressief is die kerel...
Foei, geen negatief woord over Kenny! :angry:

Ik denk dat het puur stress is. Da zijn typische frustraties bij verbouwen. Aleja den Harry heeft er ook last van en den andere uit Lokeren wil persé iet kapot maken

Die living van Kortrijk daar was nu toch echt geen zak aan
Ik snap niet dat daar ook maar iets positiefs over werd gezegd. Als ge nog geen boekenplank waterpas kunt hangen ...
En dat podium, heel goed om uwe nek te breken. Heel erg praktisch ook voor later als ge wat ouder zijt.

De living van Kortrijk zal niet ieders smaak zijn geweest, maar daar zat nog iets persoonlijks in van dat koppel. De living van Laakdal is perfect afgewerkt en komt recht uit de boekskes, maar mist karakter en persoonlijkheid. Er zit geen verhaal in. Maar ook daar: als die twee daar content mee zijn, waarom niet hé? Ze hebben gelijk dat ze hun eigen ding doen en dat is voorlopig het enige koppel dat hun visie overtuigend kan doorzetten én alles kan afwerken.

maar daar zat nog iets persoonlijks in van dat koppel.
Wel, da koppel komt onverzorgd over en hun living ziet er wel uit gelijk een stinkende barak :unsure:

Daarbij, hun badkamer is niet af. Die werken niets af. En hoe ge draait of keert de kamer van Kenny en Amber is ook hun eigen ding.

Wel, da koppel komt onverzorgd over en hun living ziet er wel uit gelijk een stinkende barak :unsure:

Daarbij, hun badkamer is niet af. Die werken niets af. En hoe ge draait of keert de kamer van Kenny en Amber is ook hun eigen ding.
Ik draai of keer niets. Het zou me verbazen dat het koppel uit Kortrijk dit programma gaat winnen, al lopen ze zeker weg met de prijs van sympathiekste koppel. Kenny en Amber zijn met voorsprong het sterkste koppel. Hun smaak is saai en onpersoonlijk en nogal 50+, maar dat is mijn mening. De jury zal dat ongetwijfeld ook vinden, maar ze trekken hun stijl wel consistent door met het nodige vakmanschap.

Ik gun Ruben van Lokeren zijn atelier wel want die kan wel iets met hout, maar ... nee. Die zie ik niet winnen.

Die kamer van Amber en Kenny is nu wel het meest tijdloze. En als ge constant bezig zijt met verbouwen in het weekend en werken in de week, waar haal je dan nog de tijd om in verschillende winkels dingen uit te pikken om dan te matchen in je interieur ? Das een job op zich. Ik neem aan dat ze in de winkels gewoon praktisch 100% samengestelde ruimtes eruit pikken. En die blinken nu ook niet uit in orginaliteit.

Het programma heet nu nog altijd "Huis gemaakt", en niet ""De grote interieursontwerp challenge". Dus als iemand anders dan Kenny en Amber winnen, dan ist dikke bullshit.

Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn er veel die zo verbouwen. Gaat veel sneller en is goedkoper (plakken is toch aparte stiel)
ja waarschijnlijk, nee zelf plakken moet ge niet proberen. Gewoon iemand inhuren. Het verschil tussen een plakker + materiaal en al die gyproc en metalstud en gyproc plaksel is het zeker waard. Hier hebben een paar polen voor 5k heel ons huis bezet van boven tot beneden en is perfect gedaan.

Ik denk dat het puur stress is. Da zijn typische frustraties bij verbouwen. Aleja den Harry heeft er ook last van en den andere uit Lokeren wil persé iet kapot maken
Ja klopt, maar dat is bij alles dat dieie zo zit te vloeken en het uitwerken op zijn vriendin die eigenlijk niks fout doet. Hier ook vollenbak verbouwd en soms ook frustratie, maar hoe hij constant doet vind ik er toch over gaan. Maar zal ook te maken hebben met het feit dat ze tegen een deadline aan werken wat nog meer stress mee brengt.

Ik moet wel zeggen zijn verf techniek in de badkamer kon mij niet bekoren. De hoeken, die waren precies in het wit afgekit ofzo wat afbraak deed van de anders wel mooi ogende techniek.

Die Ruben die stopt toch ook niet met wenen voor alles...

Ik moet wel zeggen zijn verf techniek in de badkamer kon mij niet bekoren. De hoeken, die waren precies in het wit afgekit ofzo wat afbraak deed van de anders wel mooi ogende techniek.
Wil wel eens weten welke techniek dat da was dat em zei dat da superduur was en dat em er mss mee naar het buitenland wou enzo. De enige techniek die ik ken voor de badkamer die heel erg arbeidsintensief is dat is tadelakt. En dat was het nie :)

Maar wel ne stielman die weet wat m doet. Waardoor zij altijd klaar raken en de andere twee niet...

Speciaal koppel wel, opgespoten lippen Amber lijkt me toch ook niet de makkelijkte om mee samen te zijn :D
Sorry maar op dit moment is toch de Kenny de lastigste van de 2 hoor. Ik zou op het eerste zicht ook denken dat Amber high maintenance is, maar merk ik nog niet te veel van. Die van de 'euromillions' die liet dat direct blijken, spijtig dat ze allebei 2 linkerhanden hadden, want als ik die harry en zijn vriendin bezig zie...

Die Ruben die stopt toch ook niet met wenen voor alles...
Volgens mij ligt veel wel aan typische verbouw-frustraties. Tot mijn grote schaamte moet ik toegeven dat ik toch veel van die trekjes herken bij mezelf.

Diej Kenny is gewoon van op zijn eigen te werken ook hé. Als daar dan iemand rond draait die constant van alles komt vragen of erger, dingen doet die ge achteraf moet afbreken en opnieuw moet doen snap ik dat dat op den duur op u systeem werkt. Het is eigenlijk geen excuus om zo bot te zijn maar das des mensen. Uiteindelijk ben ik al redelijk impressed dat die Amber de waterleiding doet op haar eigen. Ok, ze was de dichtingen vergeten maar bon... :unsure:

En die Ruben kan je dat toch ook niet kwalijk nemen? Ze staan onder zulke tijdsdruk dat hij niet weet wat eerst gedaan, ondertussen zit daar dan één te kreften dat ze al een kwartier op 1 vinyl plaat zit te sukkelen. Als ge dan 5 keer iets probeert vast te zetten en het wringt elke keer scheef net op het moment dat het zich vast zet dan is de kans ook hier niet onbestaande dat er ergens iets rond vliegt of ne stevige trok krijgt, ik ga dan nadien wel niet zitten wenen in een hoekje :unsure:

Een toepasselijke quote van Bill Burr bij deze: "Losing your shit is part of the process of fixing something."

Wat is die obsessie met die kenny hier zeg? Ik kom net van pagina 9 en 't is precies een thread van een Joepieforum uit 2004

Wat is die obsessie met die kenny hier zeg? Ik kom net van pagina 9 en 't is precies een thread van een Joepieforum uit 2004
Kenny is gewoon een baas.
Kan iets, is sympathiek en vooral rechtuit. Ja hij is niet altijd even vrolijk, maar dat was ik tijdens mijn bouw ook niet ze :P

Dat matje aan het toilet gaat binnen de week zo gortig zijn als iets.

Tof als je net fris gewassen vanonder de douche uitkomt en meteen tegen zo'n onhygiënisch stuk tapijt stoot.

Ik vind het geen wat achter de gyproc zit toch zeer bric a brac. In lokeren die alpex, horizontaal, die inbouwkraan zo bric a brac op stukje osb gezet.nog een t stuk met knelkoppelingen achter die wand. Kortrijk is helemaal verfuckt. Misschien dat ze bewust gyproc nemen zodat ze het achteraf snel kunnen afbreken. Wat is het nut van muren afkappen om je leidingen niet in te schijven en ze dan niet te laten uitplakken.

Het lijkt me idd meer een demonstratieshow waar de deelnemers van het pand moeten af blijven. Twee van de drie renovaties zullen wss worden afgebroken en gestript. Als ze in een hangar een paar kamers naast elkaar zouden bouwen zou het hetzelfde resultaat geven, een even zinloze verbouwing.

Terug
Bovenaan