Vierkant
Well-known member
Ik heb medelijden met het koppel dat er uit is gegaan in Kortrijk om Harry en Jerina erin te krijgen.
Dat jurylid kon het niet beter verwoorden: Chirolokaal of studentenkot.
Al dat blauw op die badkamer, leuk als dat uw keuze is maar dat trekt toch nergens op. Als dat oké is het "grijs" van Laakdal ook wel oké.
Harry was voor mij van het begin al wel duidelijk dat die het werk niet heeft uitgevonden, maar toen hij ging lopen en wat op zijn gitaar tokkelen omdat zijn madam zei dat ze toch iets harder moesten gaan werken.. Elk excuus is precies goed om niet te moeten werken
Het kan toch niet anders dan dat laakdal de badkamerprijs wint, dat is de enige badkamer die afgewerkt is
Jerina: "We zouden vandaag zeker de gipsplaten nog moeten gezet hebben, anders gaan we hopelijk achterop geraken"
Harry: "Ja, kzocht dat eigenlijk morgen te doen"
Jerina: "Nee Harry, da moet vandaag toch echt wel gebeuren"
Harry: "JAAG MIJ EENS NIET OP!!!"![]()
Om dan vervolgens als een koppige 10-jarige naar beneden te stormen. Die gast is er echt onderdoor van aan het gaan, lol.
Twee kleine kinderen en dan nog eens alle weekends opofferen om te werken in een huis waarvan ge 1/3de kans hebt om te winnen...
Ik hoop dat ze een vergoeding krijgen of een deel van de opbrengst van het huis. In hun geval gaan ze wel alles opnieuw moeten doen maar soit.

"