Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij durft nu al eens zeggen dat ze moet stoppen met zagen, er is dus progressie. Ze was alleszins weer in form.Zit nog 3 afleveringen achter, heeft die Emiel intussen al z'n conclusies getrokken? Woon met zo'n mens samen zeg, daar moet ge echt ne sloef voor zijn.

Als dat pand niet wint en te koop komt door ERA, dan gaan die foutgelegde tegels mooi blijven liggen.....Ik dacht dat Lummen nog een inhaalslag ging doen maar het ziet er idd een lastig parket uit. Mss verricht Bartel nog een mirakel, een verloren pand dat onverkocht raakt is een moeilijker verhaal voor ERA. Mss een tactiek om overal cactussen te zetten zodat mensen afgestompt worden om verder te kijken![]()
En Ashley dan wenen, maar zij mag hem wel hele dagen verwijten.Hij durft nu al eens zeggen dat ze moet stoppen met zagen, er is dus progressie. Ze was alleszins weer in form.![]()
"Sebiet een tegel tegen uw bakkes"Hij durft nu al eens zeggen dat ze moet stoppen met zagen, er is dus progressie. Ze was alleszins weer in form.![]()

"Sebiet een tegel tegen uw bakkes"
Normaal zou iedereen dat er (zwaar) over vinden, maar denk dat heel Vlaanderen blij was dat hij van zich afbeet
Denk dat die volgend schooljaar wel wat blikken gaat krijgen "fuck, mijne kleine zit bij die in de klas"
ik vond ze wel lachen op een gegeven moment met hare bril voor Sinterklaas of Kerst of wa was het 
Dat zal wel niet mogenEen kraantje huren was te simpel zeker in Haasdonk?
Niet iedereen woont in een vrijstaande villa met 10+ are grond vol bomen die zicht van buren op uw tuin afnemenEn Mechelen, met alle respect maar wie wil daar wonen. Inkijk van een appartementsgebouw in uw achtertuin en dan ook nog de talud van de spoorlijn. Is dat Nekkerspoel trouwens?
Ze hebben wel een pomp gezet he!In Lummen heeft de camera ook mooi een probleem in beeld gebracht, een kraan die voluit liep in de kelder. Staat er daar toch wel 90cm water. Na wat prutsen heeft Iman de kraan dicht gedraaid terwijl de camera er goed op zoomt.
Daarna was het kelderprobleem magisch opgelost, mss komen ze er later nog op terug. Als het volgende aflevering stilzwijgend spic en span erbij ligt ben ik echter niet verbaasd.
Na zoveel herhalen dat je daar geëlectrocuteerd kunt zijn is het plaatsen van een pomp een grotendeels off-camera gebeuren dat zo gepiept isZe hebben wel een pomp gezet he!

Nieuwste design trend waarschijnlijkMaar wat is het nut van die hoekrand?

Iets van "een ezel stoot zich geen 2 keer..."En dan dat water in die kelder, als je achteraf zag hoe ze de tuinslang terug 'aansloten' op de kraan, gewoon den darm erover schuiven ipv met koppelstukken die iedereen wel kent dan kan zo een ongelukje wel gebeuren ja.

Ik vermoed dan eerder omdat ze het "nog maar eens" opnieuw moesten doen/acteren om goede beelden te hebben.Dat zal wel geen ongelukje geweest zijn hoor.
Zag je de glimlach niet van Iman toen ze meerdere keren zei 'neen dit kan toch niet'. Zal wel in scene gezet zijn.
Idd dit zal het wel geweest zijn. Zoals die keer dat Emiel met grote glimlach naar de kelder liep om de kraan dicht te zetten. Geinig.Ik vermoed dan eerder omdat ze het "nog maar eens" opnieuw moesten doen/acteren om goede beelden te hebben.
Ik denk niet dat ze zomaar even de kelder onder water gaan zetten.