Huis Gemaakt 2025

Een kraantje huren was te simpel zeker in Haasdonk? En Mechelen, met alle respect maar wie wil daar wonen. Inkijk van een appartementsgebouw in uw achtertuin en dan ook nog de talud van de spoorlijn. Is dat Nekkerspoel trouwens?

Zit nog 3 afleveringen achter, heeft die Emiel intussen al z'n conclusies getrokken? Woon met zo'n mens samen zeg, daar moet ge echt ne sloef voor zijn.
Hij durft nu al eens zeggen dat ze moet stoppen met zagen, er is dus progressie. Ze was alleszins weer in form. :lol:

Ik dacht dat Lummen nog een inhaalslag ging doen maar het ziet er idd een lastig parket uit. Mss verricht Bartel nog een mirakel, een verloren pand dat onverkocht raakt is een moeilijker verhaal voor ERA. Mss een tactiek om overal cactussen te zetten zodat mensen afgestompt worden om verder te kijken 😅
Als dat pand niet wint en te koop komt door ERA, dan gaan die foutgelegde tegels mooi blijven liggen.....

ben benieuwd of ze tuinprijs gaan winnen of niet, want hoe het er nu uitziet verdienen ze het niet.

Hij durft nu al eens zeggen dat ze moet stoppen met zagen, er is dus progressie. Ze was alleszins weer in form. :laugh:
En Ashley dan wenen, maar zij mag hem wel hele dagen verwijten.
Mens stond met een tegel van 30kg in zen handen en zij was aant zagen over een milimeter, haar werk is ook zo nauwkeurig niet zenne.
Valt wel op, met Ashley gaat alles tegen, Emiel solo kletst een gans terras in no-time.

Hij durft nu al eens zeggen dat ze moet stoppen met zagen, er is dus progressie. Ze was alleszins weer in form. :laugh:
"Sebiet een tegel tegen uw bakkes"
Normaal zou iedereen dat er (zwaar) over vinden, maar denk dat heel Vlaanderen blij was dat hij van zich afbeet :rofl:

Denk dat die volgend schooljaar wel wat blikken gaat krijgen "fuck, mijne kleine zit bij die in de klas"

"Sebiet een tegel tegen uw bakkes"
Normaal zou iedereen dat er (zwaar) over vinden, maar denk dat heel Vlaanderen blij was dat hij van zich afbeet :rofl:

Denk dat die volgend schooljaar wel wat blikken gaat krijgen "fuck, mijne kleine zit bij die in de klas"

Voor een lerares in haar eigen bekend domein kan die mentaliteit mits een beetje bijgeschaafd wel positief blijken. Een verbouwing haalt dan ook nog eens het slechtste in een mens naar boven :) ik vond ze wel lachen op een gegeven moment met hare bril voor Sinterklaas of Kerst of wa was het 😄

In Lummen heeft de camera ook mooi een probleem in beeld gebracht, een kraan die voluit liep in de kelder. Staat er daar toch wel 90cm water. Na wat prutsen heeft Iman de kraan dicht gedraaid terwijl de camera er goed op zoomt.

Daarna was het kelderprobleem magisch opgelost, mss komen ze er later nog op terug. Als het volgende aflevering stilzwijgend spic en span erbij ligt ben ik echter niet verbaasd.

In Lummen heeft de camera ook mooi een probleem in beeld gebracht, een kraan die voluit liep in de kelder. Staat er daar toch wel 90cm water. Na wat prutsen heeft Iman de kraan dicht gedraaid terwijl de camera er goed op zoomt.

Daarna was het kelderprobleem magisch opgelost, mss komen ze er later nog op terug. Als het volgende aflevering stilzwijgend spic en span erbij ligt ben ik echter niet verbaasd.
Ze hebben wel een pomp gezet he!

De tuinfase is toch echt een oneerlijke fase eigenlijk hé als je die tuin bekijk van Lummen en die tuin van team geel, is letterlijk 10 keer zo groot.
1 palet grasmatten tegen 7 paletten ... + ook een terras en dat allemaal in dezelfde tijd, die zijn toch sowieso al vogel voor de kat...

Als je zag dat ze met 2 nog niet eens tot in de helft van de tuin zaten in die 6 uren dat die mens is komen helpen -_-

(Al zag ik precies op het einde het gras liggen tot tegen het terras??)

Tuin is inderdaad vorige jaren ook al een probleem gebleken, Limburg had vorig jaar ook ruim de grootste.
Je moet dan strategische keuzes maken maar dan nog. Gras leggen voor 10m2 of voor 100m2 gaat gewoon niet op.
Wel respect voor Mo, die houd Lummen nog min of meer recht qua iets gedaan te krijgen want aan Iman heeft hij niet veel. Hij met zijn maat halve tuin gelegd op 6u, zij met haar zus een muurtje geverfd? Maar dat terras is gewoon een ramp.

Als je Mo en Iman ziet sukkelen blijft het toch jammer dat er voor hen gekozen is, al zijn dit waarschijnlijk de beelden die de makers wilden.

Hoeveel keer heeft die Mo daar al alleen moeten bezig zijn omdat Iman om één of andere reden thuis zit.

En dan dat water in die kelder, als je achteraf zag hoe ze de tuinslang terug 'aansloten' op de kraan, gewoon den darm erover schuiven ipv met koppelstukken die iedereen wel kent dan kan zo een ongelukje wel gebeuren ja.

En dan dat water in die kelder, als je achteraf zag hoe ze de tuinslang terug 'aansloten' op de kraan, gewoon den darm erover schuiven ipv met koppelstukken die iedereen wel kent dan kan zo een ongelukje wel gebeuren ja.
Iets van "een ezel stoot zich geen 2 keer..."

Dat zal wel geen ongelukje geweest zijn hoor.
Zag je de glimlach niet van Iman toen ze meerdere keren zei 'neen dit kan toch niet'. Zal wel in scene gezet zijn.

Bart zijn uitleg over die tegels. Ja dat is de perfecte imperfectie hé. Daar een plantenbak, hier een tafel en je ziet dat niet meer.
Euh, ok dan? 😅

Dat zal wel geen ongelukje geweest zijn hoor.
Zag je de glimlach niet van Iman toen ze meerdere keren zei 'neen dit kan toch niet'. Zal wel in scene gezet zijn.
Ik vermoed dan eerder omdat ze het "nog maar eens" opnieuw moesten doen/acteren om goede beelden te hebben.
Ik denk niet dat ze zomaar even de kelder onder water gaan zetten.

Ik vermoed dan eerder omdat ze het "nog maar eens" opnieuw moesten doen/acteren om goede beelden te hebben.
Ik denk niet dat ze zomaar even de kelder onder water gaan zetten.
Idd dit zal het wel geweest zijn. Zoals die keer dat Emiel met grote glimlach naar de kelder liep om de kraan dicht te zetten. Geinig.

Maar alle wat kost nu zo'n gardena koppeling. Toch klungelaars hoor

Terug
Bovenaan