Man, de jury heeft in Lummen toch wat steken laten vallen.
Vind dat 'stijl is helemaal mee met de tijd' met de tijd toch echt overroepen, haal die plug uit uw gat en beoordeel een huis waarop het verkocht wordt, namelijk kwaliteit.
Als ik ga kijken om een woning te kopen, dan kijk ik naar de algehele stijl en niet naar de kleuren op de muren en plafonds. Ik heb een 2,5 jaar oude nieuwbow gekocht en alles wat niet naar mijn zin was verandert. Als ik dat verkoop, gaat de volgende dat ook gewoon doen.
Met die kinderkamer was imo niets mis, buiten een iets scheve dagkant, met die slaapkamer... Ronduit slechte afwerking, slecht geverfd, plinten trekken op niks, die stijl is dan nog niet voor iedereen. Als ik in zo een kamer moet wakker worden, dan ga ik meteen over mijn nek. Maar dat speelt niet in de beoordeling.
Het ergste is dan dat je met een likje verf in de kleur die je wenst nog met een slecht afgewerkte kamer zit.
Ofwel laten ze een vertekend beeld zien, ofwel moet het zo lang mogelijk divers genoeg blijven.
Dat ander koppel, daar had ik wss wel dezelfde keuze gemaakt (op basis van de beelden).