Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die komen altijd al wat arrogant over. Ze hadden wel gelijk over het gedrag van Ashley en Emiel, dat waren toch echt gelijk twee kinderen die niet weten hoe ze zich moeten gedragen bij de mensen.Hoe onsportief en boertig zijn die Soumaya & Eros wel niet.Ik hoop dat zij niet winnen met zo'n gedrag. Iedereen kleineren en zelfs nog niet doen alsof ze de kamer van anderen de moeite vinden.
Klopt wel, maar dan vind ik het gedrag van Ashley en Emiel minder storend dan Soumaya & Eros. De laatste mogen dan nog zo goed zijn in hun verbouwingen, door hun karakter en gedrag naar anderen hoop ik echt dat ze het huis niet winnen. Ze deden niet enkel arrogant t.o.v. Ashley en Emiel, maar ook naar anderen toe.Die komen altijd al wat arrogant over. Ze hadden wel gelijk over het gedrag van Ashley en Emiel, dat waren toch echt gelijk twee kinderen die niet weten hoe ze zich moeten gedragen bij de mensen.
Beetje dwaas dat ge moet proberen raden wat de jury het leukste vindt. Een slaapkamer mag best rustig en een beetje "saai" zijn. Altijd dat gezaag over punch en pit. 't Moet niet allemaal zoals Bea haar kapsel zijn. Jammer voor luca en haar partner (aftar ofzo?). Beide koppels wel aan elkaar gewaagd.
Sarvar. Zoveel moeite is dat niet om die mens zijn naam eens op te zoeken.Ik kon mij het meeste vinden in de slaapkamer van Luca en Sa-dinges daar.
Een plaats waar je tot rust komt. Tis tenslotte geen leefkamer eh.
Maarja, tis TV, daar denken ze dan anders over xD

Bwa ik vind van niet, die twee zijn gewoon zo geen showverkopers maar eerder nuchter.Hoe onsportief en boertig zijn die Soumaya & Eros wel niet.Ik hoop dat zij niet winnen met zo'n gedrag. Iedereen kleineren en zelfs nog niet doen alsof ze de kamer van anderen de moeite vinden.
Dat is gewoon het enige volwassen koppel tussen een bende pubers.Die komen altijd al wat arrogant over. Ze hadden wel gelijk over het gedrag van Ashley en Emiel, dat waren toch echt gelijk twee kinderen die niet weten hoe ze zich moeten gedragen bij de mensen.
Dit kloptDat is gewoon het enige volwassen koppel tussen een bende pubers.

Ze kunnen er moeilijk wat Black Metal onder zetten als er eens wat discussies ontstaan héDie muziekkeuze irriteert. Dertien in een dozijn hitparademuziek voor de weenmomentjes, de vreugdemomentjes en de "komaan, we gaan ervoor!"-momentjes.
.
.Lol fucking ERA:Dit gebeurde met het pand in Aalst (van 2023):
GvA - Ook woning in Aalst uit ‘Huis gemaakt’ staat te koop: zo ziet het er nu uit
Nieuwsblad - Pand van ‘Huis gemaakt’ in Aalst verkocht
Die huizen ademen ook gewoon kartonnen muren, dat zie je ook gewoon. Ver weg blijven van deze huizen!Lol fucking ERA:
Neen, dank u.
- “Daar hebben we voorzieningen voor verwarming getrokken, maar de radiatorelementen moeten de kopers zelf nog plaatsen.”
- "De kookplaat die een barstje opliep in het programma, is ook gebleven"