Huis Gemaakt 2025

Hoe onsportief en boertig zijn die Soumaya & Eros wel niet. 🤢 Ik hoop dat zij niet winnen met zo'n gedrag. Iedereen kleineren en zelfs nog niet doen alsof ze de kamer van anderen de moeite vinden.

Hoe onsportief en boertig zijn die Soumaya & Eros wel niet. 🤢 Ik hoop dat zij niet winnen met zo'n gedrag. Iedereen kleineren en zelfs nog niet doen alsof ze de kamer van anderen de moeite vinden.
Die komen altijd al wat arrogant over. Ze hadden wel gelijk over het gedrag van Ashley en Emiel, dat waren toch echt gelijk twee kinderen die niet weten hoe ze zich moeten gedragen bij de mensen.

Die komen altijd al wat arrogant over. Ze hadden wel gelijk over het gedrag van Ashley en Emiel, dat waren toch echt gelijk twee kinderen die niet weten hoe ze zich moeten gedragen bij de mensen.
Klopt wel, maar dan vind ik het gedrag van Ashley en Emiel minder storend dan Soumaya & Eros. De laatste mogen dan nog zo goed zijn in hun verbouwingen, door hun karakter en gedrag naar anderen hoop ik echt dat ze het huis niet winnen. Ze deden niet enkel arrogant t.o.v. Ashley en Emiel, maar ook naar anderen toe.

Zei die Iman nu dat haar woonkamer niet zo kalmerend moest zijn als haar slaapkamer?
Die haar slaapkamer was nu niet bepaald kalmerend vond ik qua kleur, dus ben benieuwd wat ze van haar woonkamer gaat maken.

Ik begin te denken dat VTM hoopt dat Iman & Mo winnen zodat ze van dat pand af zijn, ze leveren goede tv op maar dat pand is mss niet direct verkoopbaar.

In elk geval denk ik dat alle woningen deze weken nog grondig aangepakt worden zodat de immo-verkoop optimaal kan starten. 3 panden op de markt zetten is toch wat werk.

Dit gebeurde met het pand in Aalst (van 2023):
GvA - Ook woning in Aalst uit ‘Huis gemaakt’ staat te koop: zo ziet het er nu uit

Nieuwsblad - Pand van ‘Huis gemaakt’ in Aalst verkocht

Beetje dwaas dat ge moet proberen raden wat de jury het leukste vindt. Een slaapkamer mag best rustig en een beetje "saai" zijn. Altijd dat gezaag over punch en pit. 't Moet niet allemaal zoals Bea haar kapsel zijn. Jammer voor luca en haar partner (aftar ofzo?). Beide koppels wel aan elkaar gewaagd.

Ik kon mij het meeste vinden in de slaapkamer van Luca en Sa-dinges daar.

Een plaats waar je tot rust komt. Tis tenslotte geen leefkamer eh.

Maarja, tis TV, daar denken ze dan anders over xD

Beetje dwaas dat ge moet proberen raden wat de jury het leukste vindt. Een slaapkamer mag best rustig en een beetje "saai" zijn. Altijd dat gezaag over punch en pit. 't Moet niet allemaal zoals Bea haar kapsel zijn. Jammer voor luca en haar partner (aftar ofzo?). Beide koppels wel aan elkaar gewaagd.

Ik kon mij het meeste vinden in de slaapkamer van Luca en Sa-dinges daar.

Een plaats waar je tot rust komt. Tis tenslotte geen leefkamer eh.

Maarja, tis TV, daar denken ze dan anders over xD
Sarvar. Zoveel moeite is dat niet om die mens zijn naam eens op te zoeken. :unsure:
Ander koppel heeft gewoon gewonnen door die boog die deftig gedaan was denk ik, anders was dat gewoon gelijklopend.
Van wie er overblijft heb ik eigenlijk enkel nog sympathie voor Nieuwpoort en Mo. Iman is mij te oppervlakkig, maar die Mo is het toonbeeld van een sympathieke mens. Wel content dat zij doorzijn en niet het andere Limburgse koppel, ik kreeg stress van het accent van die Daisy.

Laatst bewerkt:
Bwa ik vind van niet, die twee zijn gewoon zo geen showverkopers maar eerder nuchter.

Sarvar zag er mij altijd zo bedrukt uit.

Dat is gewoon het enige volwassen koppel tussen een bende pubers.

Als dat "volwassen zijn" betekent dan hoop ik dat ik nooit volwassen word. 😅 Saai, boertig, kleinerend, zichzelf beter voelen dan de rest, ... Allemaal zaken die ik niet echt als "volwassen zijn" categoriseer.

Die muziekkeuze irriteert. Dertien in een dozijn hitparademuziek voor de weenmomentjes, de vreugdemomentjes en de "komaan, we gaan ervoor!"-momentjes.

Als die muziek er niet was werd het nog saaier. Toen de "aftelmuziek" de spanning moest opzwepen moest ik enkel hardop lachen, die combinatie was lachwekkend en die zaten ook maar voor de schijn slecht geacteerd af te tellen dat dat als een ballon leeg liep.

Die muziekkeuze irriteert. Dertien in een dozijn hitparademuziek voor de weenmomentjes, de vreugdemomentjes en de "komaan, we gaan ervoor!"-momentjes.
Ze kunnen er moeilijk wat Black Metal onder zetten als er eens wat discussies ontstaan hé 😉.
Maar ik snap u wel. Ik had hetzelfde bij Het Hoge Noorden. Geen enkele keer een Wardruna gehoord bijvoorbeeld ☹️.

Lol fucking ERA:
  • “Daar hebben we voorzieningen voor verwarming getrokken, maar de radiatorelementen moeten de kopers zelf nog plaatsen.”
  • "De kookplaat die een barstje opliep in het programma, is ook gebleven"
Neen, dank u.
Die huizen ademen ook gewoon kartonnen muren, dat zie je ook gewoon. Ver weg blijven van deze huizen!
Allez, de kamers die ze op TV zelf gemaakt hebben dan toch.

Terug
Bovenaan