Huis Gemaakt 2023

Die warmtepomp in die kippenvolière :rofl:
Wie krijgt het in zijn hoofd om warmtepompen op die koertjes te plaatsen? Die in Aalst was dan nog precies in de grond gezonken, ideaal als het regent. Ze staan ook veel te dicht bij de muur die warmtepompen. En beiden hebben gewoon radiatoren, dat in combinatie met die oudere huizen zal zorgen dat die warmtepomp serieus zal staan blazen. Ik hoop dat die kip een Siberisch hoender is of die is na de winter dood. De buren zullen ook lachen want zo een koertje is een klankkast van jewelste. Het leek me ook geen A-merk te zijn.

Heeft die vloer al geen ondervloer er aan gekleeft?
Dit. Wij hebben Coretech Vinyl liggen en daar zit een laagje kurk onderaan dat de functie van een ondervloer vervult.

Ik meen mij te herinneren dat dit bij Alpha Vinyl toen anders was maar ik kan mij vergissen of het kan intussen veranderd zijn.

Er is wel geen haar aan mijn hoofd dat er aan denkt van dat in den beneden te leggen... krasvast etc is allemaal dikke zever. Als da 10 jaar in een living ligt waar constant passage is, is zone Vinyl gewoon om uit te breken volgens mij.

Vraag me toch ook oprecht af wat er gaat gebeuren nu... Volgende week gaat daar nog steeds geen keuken kunnen komen hé.

En trouwens wat betreft die kip, die is ondertussen dood geloof ik.

Wie krijgt het in zijn hoofd om warmtepompen op die koertjes te plaatsen? Die in Aalst was dan nog precies in de grond gezonken, ideaal als het regent. Ze staan ook veel te dicht bij de muur die warmtepompen. En beiden hebben gewoon radiatoren, dat in combinatie met die oudere huizen zal zorgen dat die warmtepomp serieus zal staan blazen. Ik hoop dat die kip een Siberisch hoender is of die is na de winter dood. De buren zullen ook lachen want zo een koertje is een klankkast van jewelste. Het leek me ook geen A-merk te zijn.
Die was nog niet geïnstalleerd he

De sponsoren lopen elkaar voor de voeten, ik moest goed lachen toen Ana en Enis vijftig keer Dovy Keukens riepen zodat de kijker het goed in de oren knoopt.

Van de keukens on opbouw word ik niet bepaald wild, zal ok zijn maar ook niet meer dan dat.

Dit. Wij hebben Coretech Vinyl liggen en daar zit een laagje kurk onderaan dat de functie van een ondervloer vervult.

Ik meen mij te herinneren dat dit bij Alpha Vinyl toen anders was maar ik kan mij vergissen of het kan intussen veranderd zijn.

Er is wel geen haar aan mijn hoofd dat er aan denkt van dat in den beneden te leggen... krasvast etc is allemaal dikke zever. Als da 10 jaar in een living ligt waar constant passage is, is zone Vinyl gewoon om uit te breken volgens mij.
Die coretec ligt bij ons beneden. Je hebt gelijk dat er krassen op komen maar dat is bij eender welke vloer. Zo erg is dat nu ook niet. Wij hebben een plankje buiten liggen al 2 jaar en als je die eens afveegt dan zie je er zelfs niks aan dus ben gerust dat da meer dan 10 jaar meegaat ;) wij lopen wel niet met schoenen binnen alleen bij feestjes of bezoek dan worden die aangehouden.

Die coretec ligt bij ons beneden. Je hebt gelijk dat er krassen op komen maar dat is bij eender welke vloer. Zo erg is dat nu ook niet. Wij hebben een plankje buiten liggen al 2 jaar en als je die eens afveegt dan zie je er zelfs niks aan dus ben gerust dat da meer dan 10 jaar meegaat ;) wij lopen wel niet met schoenen binnen alleen bij feestjes of bezoek dan worden die aangehouden.
Wij hebben redelijk wat opzoekwerk gedaan voor materiaalkeuze op 1ste/2de verdiep en wij hebben bij Vinyl (ook van de grote merken) toch wel een aantal horrorverhalen zien passeren. Natuurlijk is het, zeker bij relatief nieuwe dingen, vaak zéér moeilijk om correct in te schatten hoe representatief de commentaren bij een bepaald iets zijn.

Als je er zuinig op bent en inderdaad niet met schoenen van buiten het hele huis door loopt zal dat best ok zijn maar dat is helaas niet de realiteit bij ons. Ik ben zelf van het scandinavisch principe: schoenen uit als ge ergens binnen komt. Ik leg dingen uit mijn handen, schoenen uit en dán pas ga ik binnen. Mijn vrouw niet... die komt binnen en loopt recht door de hele living naar de keuken. Er worden dus wel wat zandbakjes binnen gelopen bij ons :tongue:

De aap komt uit de mouw, het was geen vochtprobleem maar een sponsorprobleem:
lfQlHQs.png

Binnen vijf minuten stond er plots een Dovy keuken.

Werkverdeling bij Bavo/Kayleigh zit wel redelijk scheef afgaande van de beelden. Nog enorm veel werk en zij zit er bij op een stoeleke. Mens geeft zijne droom op voor dit en dan dit. Moest Bavo Anouk hebben qua werkkracht, t zou beter vooruit gaan. Enfin afgaande op de beelden eh

Beetje slordig van sponsor Yunio om 3x krak dezelfde espressomachine te leveren. De juryleden konden er natuurlijk geen commentaar op geven, het werd zelfs niet vermeld.

Beetje slordig van sponsor Yunio om 3x krak dezelfde espressomachine te leveren. De juryleden konden er natuurlijk geen commentaar op geven, het werd zelfs niet vermeld.

De sponsors vliegen ons nu serieus rond de oren hoor, begint een beetje te veel van het goede te worden.

Hoe kan je met die kayleigh samen zijn. Altijd bleten en niks doen precies...

Het is geen vocht maar we hangen wel ne vochtdoek... dikke bullshit die muur was zijknat. Gewoon snel snel wat brikkoleren om toch maar die keuken geplaatst te hebben😂

Ik erger mij ook aan die Kayleigh, ik weet het is tv en ze brengen in beeld wat ze willen, maar die doet precies niets anders als bleten en staan kijken hoe Bavo alles doet..
Jammer voor Bavo want das wel een harde werker..

Bah, weer een onterechte kamerprijs naar dat degoutante koppel.

Die van Hasselt mochten niet doordoen door vochtprobleem waar ze niks aan konden doen.

Die van Aalst breken een splinternieuwe keuken al af en dat kan allemaal geen kwaad? Net zoals de 1e kamer ze een kamerprijs winnen met koeien van gaten in de plafond... en de eetkamer was spuuglelijk met een lamp die slecht geplaatst is...

Als je Kayleigh vergelijkt me die andere vrouwen, steekt die precies niks uit. Die andere vrouwen ziede tenminste werken. Kben geen fan van aalst, mr de Martin zit me tandpijn en Anouk doe toch de vloer verder op haar eentje. Int geval van Hasselt zou da een ramp zijn moest Bavo iets hebben. Ligt die dr gwn op de grond of weet ik wa te blijten en zagen. Afgaande op wa we te zien krijgen natuurlijk.

Bah, weer een onterechte kamerprijs naar dat degoutante koppel.

Die van Hasselt mochten niet doordoen door vochtprobleem waar ze niks aan konden doen.

Die van Aalst breken een splinternieuwe keuken al af en dat kan allemaal geen kwaad? Net zoals de 1e kamer ze een kamerprijs winnen met koeien van gaten in de plafond... en de eetkamer was spuuglelijk met een lamp die slecht geplaatst is...
Die konden wel doordoen
En toen dat vochtprobleem aangepakt was stonden er ook ineens al gyproc wanden en plafond
Leek me dat Hasselt gewoon grootste ruimte had ipv kleinste zoals de vorige 2 keer (tuin niet meegerekend)

En toen dat vochtprobleem aangepakt was stonden er ook ineens al gyproc wanden en plafond
Leek me dat Hasselt gewoon grootste ruimte had ipv kleinste zoals de vorige 2 keer (tuin niet meegerekend)
Toen ze de aflevering ervoor aan de eetkamer begonnen in Hasselt, stonden daar toch ook al overal gyproc wanden? Hoezo moesten ze dit niet zelf doen? Dit programma is echt zo lek als een zeef.

Die konden wel doordoen
Is altijd al geweest, ik kan me moeilijk inbeelden dat ze ocharme in 2 weekends een hele ruimte op hun eentje kunnen doen. Sowieso zijn er de "magische kabouters"' welke bijspringen.

Terug
Bovenaan