Huis Gemaakt 2023

Is dat een teken aan de wand dat de jeugd niets meer kan?
Geen enkel koppel verdiende het toch om door te gaan, zoveel gepruts heb ik zelden gezien?
Dit jaar vind ik het echt frappant dat het allemaal grote prutsers zijn en velen zijn daar precies nog trots op...
Je hebt gelijk, dit programma is inderdaad het definitieve en onomstotelijke teken aan de wand dat de jeugd niets meer kan.
Net zoals uw uitspraak het bewijs is dat uw generatie alleen ongefundeerde veralgemeningen ten berde kan brengen.

Geen enkel koppel verdiende het toch om door te gaan, zoveel gepruts heb ik zelden gezien?
Dit jaar vind ik het echt frappant dat het allemaal grote prutsers zijn en velen zijn daar precies nog trots op...
Dit is vooral een teken dat de programmamakers graag drama zien.
Koppels met voldoende ervaring komen volgens mij gewoon niet in aanmerking om mee te doen met het programma.

Denk ook dat de tijdsdruk niet onderschat mag worden of het verschil in kamergrootte. In Hasselt was de ene kamer bijna 2x de andere (grof gezegd) maar in dezelfde tijdspanne. Idem ditto in Antwerpen. Ik kan me dan wel in beelden dat ge de voorkeur geeft op de 'looks', dat gezegd zijnde, een werkende lamp zou ge nu toch wel als basis willen denk ik. Is me ook niet helemaal duidelijk hoelang ze krijgen per weekend. Bij de Block deden ze denk ik een week per kamer of zo als ik me goed herinner (kan verkeerd zijn)

Je hebt gelijk, dit programma is inderdaad het definitieve en onomstotelijke teken aan de wand dat de jeugd niets meer kan.
Net zoals uw uitspraak het bewijs is dat uw generatie alleen ongefundeerde veralgemeningen ten berde kan brengen.
Ik vraag het mij af, ik poneer dit niet als de harde waarheid.
Maar omdat ik op de werkvloer gelijkaardige dingen zie, zou je een tendens beginnen vermoeden.

We zijn dan ook meer naar een kennismaatschappij geëvolueerd.

Maar ik heb bijvoorbeeld nog veel vrienden die heel veel kunnen. Nu het zou ook maar erg zijn als darkwerker, schrijnwerker en werfleider.

Dat programma is gewoon gescript tot en met en de opzet zijn deze discussies uitlokken. Het zou met niet verwonderen dat er na een dag van zo gepruts ALLES wordt afgebroken en opnieuw gedaan.

Als vtm liever tot in de puntjes afgewerkte huizen had gezien, dan hadden ze wel andere kandidaten geselecteerd en was het formaat van het programma ook volledig anders. Sommige hier zijn echt beetje wereldvreemd tbh, 't is tv.

Ik vraag het mij af, ik poneer dit niet als de harde waarheid.
Maar omdat ik op de werkvloer gelijkaardige dingen zie, zou je een tendens beginnen vermoeden.
't Is een entertainment programma, hoe kunt ge die link zelf leggen :unsure: Volgens uw logica zijn alle jongeren ook mega getalenteerd als ge The Voice Kids volgt

Dat huis in Sint Lambrechts herk is trouwens opnieuw gestuct maar voor zover ik kan zien hebben ze geen isolatiepanelen ertegen gezet. Geeft dat geen problemen als de spouw geisoleerd is ? Vraag het gewoon omdat wij mss hetzelfde willen doen. Of is dat ook mogelijk dampopen stucwerk ?

Je kijkt idd niet naar dit programma voor bouwtips of kunde te zien, het gaat om de achtergrond en het drama. Na enkele seizoenen commentaren te horen zullen de makers wss ook weten dat het geklungel extra entertainment oplevert en de kijkers doen tunen voor de volgende aflevering. "Wat gaan we nu weer krijgen?"

Je voelt je dan ook weer beter dan die kandidaten die er niks van bakken. Ideale feel good tv.

Geen dampscherm tegen die voorgevel bij het isoleren langs binnen... breek het maar allemaal terug uit!

I lag wel strijk met die hoekband. Ongeloofelijk eigenlijk.

Is ook wel één van de redenen waarom ik langs de ene kant liever zelf zou renoveren ipv. een reeds gerenoveerde woning te kopen.
Je hebt geen garantie dat de werken die je niet kan zien wel goed gedaan zijn.
Langs de andere kant heb ik dan ook weer geen goesting om nog na m'n uren te zitten verbouwen...

Stom ook dat ze in Antwerpen de opmerking gaven dat de ene slaapkamer groter was dan het ander, maar in Limburg viel het dan niet op (was nochtans de strategische zet van Kayleigh!)
Ahja... :)

Eerste seizoen dat ik dit eens volg maar had toch liever Herbert zien doorgaan. Die had tenminste een plan en wist waar hij mee bezig was. Die wou het dan ook liever goed doen dan halfwerk, naar verkopen toe gaan ze daar toch meer aan hebben.

In aalst zag ik allebei de koppels nie graag doorgaan, wa een prutsers. Dien ombre muur, zo een mottige kamer. En ze dacht da ze da ging kunnen omdat ze het me makeup en nagels doet 🤣. Ksnap nie da die jury daar nie negatief over waren. En dien elektriciteit klopt over heel die woning nie. Das gwn opt einde alles terug afbreken 😅

In antwerpen da koppel da dr uit is kon ik ook nie bezig zien, madam valt op x aantal platen die breken, licht ze dr te lachen. Me die vloer, oei het ziet er wit uit, ja toch derover doen en nadien die pot lezen. Ne normale mens zou op voorhand die pot toch al goed bekijken 😅

Ik weet dat het opzet is de kamer binnen x aantal weken afleveren. Maar hoe ik het zie hadden ze de koppels beter een week extra gegeven en dan hadden ze meer tijd gehad om voor een deftige afwerking te zorgen.

Tja , denk dat het juist de bedoeling is om die mensen onder druk te zetten zodat er fouten gebeuren…waarom zou je daar anders mensen zetten die nog gene schroevendraaier hebben vast gehad tijdens hun leven ?
Zet daar eens mensen in die wel de nodige kennis hebben , die reeds een verbouwing achter de rug hebben eventueel …zal rapper vooruit gaan op een degelijke wijze maar dat is niet echt “goede” tv héé . ;)

Ook de fouten die ze soms maken ????
Kan er bij mij niet in dat dit is omdat ze het niet weten , denk soms dat het gewoon door de productie is gevraagd .
Wie test er nu zijn elektrische aansluitingen niet voor ge die volledig inbouwt ???
Ge kijkt toch eerst dat alles werkt zoals het moet . (Alléé ikke toch )
Net zoals met waterleiding of dergelijke …voor ge dichtlegt eerst kijken of er geen lekken zijn (desnoods met een compressor erop te zetten )

Terug
Bovenaan