Huis Gemaakt 2022

Ik snap niet , als je weet dat je binnenkort aan zo een programma mag mee doen, dat je niet de basis dingen opzoekt zoals aansluiten electriciteit (lamp / stopcontact / schakelaar), het aansluiten van sanitair etc... allemaal eigenlijk totaal niet moeilijk en met een dagje wat zitten opzoeken en eventueel wat uitproberen met overschotten van een werf en je kan al veel.

Ik zou als Emiel en Alexia echt geen goesting meer hebben, die weten toch ook al dat ze nog 3-4 maanden ieder weekend kwijt gaan zijn aan een huis dat ze niet gaan winnen.

Ik ben ook geen fan van Emiel en Alexia, maar dat ligt dan vooral aan die Alexia, jeezes christ, wat een ***t

Ik zou als Emiel en Alexia echt geen goesting meer hebben, die weten toch ook al dat ze nog 3-4 maanden ieder weekend kwijt gaan zijn aan een huis dat ze niet gaan winnen.
Ze hebben die Seb en Ines een dik plezier gedaan door die eruit te werken... Emiel & Alexia gaat daar nu inderdaad nog 4 maand hunnen tijd verdoen aan een huis waar ze bij voorbaat kansloos op zijn tenzij ze de puntentelling opnieuw gewijzigd hebben.

Als je sympathy vote verliest ben je bij voorbaat kansloos. De sympathy vote valt hoogstwaarschijnlijk richting Beringen vóór Antwerpen en dan pas Boortmeerbeek... die 2 punten die Boortmeerbeek daar verliest tegen de 'winnaar' (hetzij Antwerpen, hetzij Beringen) maken ze nooit meer goed op de andere onderdelen, tenzij je er kop en schouders bovenuit steekt op zowel design als afwerking en dat is gewoon het geval niet, integendeel.

Antwerpen was gisteren trouwens weeral een pak scripted drama zeg :sop:

Planten in de douche zelf zou ik niet plaatsen, ziet er mooi uit maar praktisch is die locatie niet. Ik denk dat je nog je teen zou zeer doen aan de plantenpot vooraan.

Ocharme Alexia, ze heeft eindelijk écht gesnapt dat het op het eind van de rit allemaal voor niks zal zijn.

In de ranking van de huiskamers, werd Boortmeerbeek daar nu echt boven Antwerpen geplaatst?

Dat snap ik dan weer echt niet, want Boortmeerweek was daar toch nu weer gewoon niet afgewerkt (de rare ruimte in het midden nog buiten beschouwing gelaten). Dan zijn die in antwerpen afgerekend op hun te grote zetel :unsure:.

Mooie badkamer, die van Antwerpen. Alleen weet ik niet hoe dat zit met de afvoer: is die gemakkelijk bereikbaar als het putteke verstropt zit? Ik vermoed net onder de douche, want het is niet handig om telkens die stenen eraf te halen om het rooster op te tillen.

Mooie badkamer, die van Antwerpen. Alleen weet ik niet hoe dat zit met de afvoer: is die gemakkelijk bereikbaar als het putteke verstropt zit? Ik vermoed net onder de douche, want het is niet handig om telkens die stenen eraf te halen om het rooster op te tillen.
Dat zag er inderdaad mooi uit, maar of dat praktisch is thuis is een andere zaak.

Zeer ferme badkamer, maar inderdaad naar praktisch vlak mmmm...

Zoals ze aangaven zal er tussen die kiezels ook vanalles blijven hangen van haren en dit en dat.
Hoe gaan ze dat in godsnaam proper houden zeg?

Om nog maar te zwijgen van het putje idd...

In Antwerpen kan ik toch Cerina niet ongelijk geven, die kuip onder bad/douche lijkt me een enorm risico op vuil en vettigheid dat zich daar gaat opstapelen en dat je niet goed gaat wegkrijgen omdat je er gewoon niet goed aankunt. Tenzij ze om de zoveel weken of maanden heel dat bad en al die keien gaan verwijderen... Dat gaat op termijn zeker stinken en een vuil boeltje worden.

Het zag er heel mooi uit, maar het is gewoon niet praktisch.

Akkoord, was ook het eerste dat ik aan dacht, onmogelijk proper te houden. De afvoerput mss cava nog, als die onder die houten rooster recht onder de douche zit. Maar als ik zie hoeveel haar mijn vrouw verliest bij het douchen, dat kruipt dan tussen al die stenen, gaat sowieso een vuil boelke worden.

Akkoord, was ook het eerste dat ik aan dacht, onmogelijk proper te houden. De afvoerput mss cava nog, als die onder die houten rooster recht onder de douche zit. Maar als ik zie hoeveel haar mijn vrouw verliest bij het douchen, dat kruipt dan tussen al die stenen, gaat sowieso een vuil boelke worden.
Badkamerregels opstellen hé: verplicht haarnetje gebruiken!

Terug
Bovenaan