Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snak echt naar een serie zoals De Block op VT4 vroeger. Daar moesten de koppels alles zelf doen en werd dat ook uitgebreid in beeld gebracht. En er is was genoeg plaats voor drama, het is niet dat het 1 het ander uitsluit.
Die terugblikkende interviews worden in de meeste van dat soort programma's na ieder 'onderdeel' opgenomen, bijvoorbeeld hier dan als een kamer is afgewerkt.House Rules kijken (ik vond de australische de leukste)
edit:
Wat ik mij afvraag is wanneer ze die interviewkes doen. Soms is dat voor of na iets moet gebeuren, maar spreken ze dat dan allemaal in één keer in?
Hoezo?Kan Boortmeerbeek vertrekken aub![]()
Zo'n kutmensenHoezo?
Komt ook zo over op TV. Ik ken Emiel nog van vroeger. Viel goed mee om te gaan.Zo'n kutmensen

Ik zie bij hem afdelingsmanager bij Decathlon staan.Wat doet die van job feitelijk
Soms kan je wel anders overkomen op tv dan irl, True. Maar tis er soms over, dito Younes.
Sleuren met dat bad![]()
gezien oe zij tekeer gingen tegn dat ander koppel??Ik zie bij hem afdelingsmanager bij Decathlon staan.
Tja, ik ben het programma beginnen kijken omdat ik hem nog ken van vroeger. Was altijd wel iemand die graag een feestje bouwde,...
Ik moet zeggen dat hij inderdaad wel eens van zijn kloten kan maken, maar is dat niet normaal als ge aan het verbouwen zijt?
Daarom toch wat geschrokken van sommige reacties op sociale media. Toch raar wat TV af en toe met u doet.
Ik kan me dan juist weer wat meer aan Younes irriteren ook al gaat dat een gouden gast zijn. Maar die doet af en toe echt de vreemdste dingen en dat vloekt met een verbouwprogramma.
Nee. Ik heb niet alles gezien. Normaal kijk ik zo een programma's niet vlug. Dan zal ik maar eens beginnen om vanaf aflevering 1 te kijken.gezien oe zij tekeer gingen tegn dat ander koppel??
Ben aan het zien naar die aflevering van gisteren. Anaïs zit stopcontacten aan te sluiten... "kan gebeuren hé." Euh? Nee? Ge sluit toch geen stopcontacten aan onder spanning?![]()

Dacht dat nu toch ook? En de volgende dag was er weer magisch elektriciteit? Denk dat de kaboutertjes 's nachts weer overuren gedraaid hebbenBen aan het zien naar die aflevering van gisteren. Anaïs zit stopcontacten aan te sluiten... "kan gebeuren hé." Euh? Nee? Ge sluit toch geen stopcontacten aan onder spanning?![]()

Tcho ja, das uiteindelijk maar den automaat terug opzetten. Waarschijnlijk den hoofdautomaat op den teller uit ofzo, das waarom ze het in de kast niet vonden... enfin, gokjeDacht dat nu toch ook? En de volgende dag was er weer magisch elektriciteit? Denk dat de kaboutertjes 's nachts weer overuren gedraaid hebben![]()

Komt nog iets tegen die gevel... ge ziet het aan de ramen, die liggen nu precies 'bovenop' de gevel.Hoe loopt die afvoer van de wc in beringen
Gewoon buiten op de muur naar beneden. Of zie ik da verkeerd
Ja maar die buis komt dan in de isolatie? Toch ook vreemd.Tcho ja, das uiteindelijk maar den automaat terug opzetten. Waarschijnlijk den hoofdautomaat op den teller uit ofzo, das waarom ze het in de kast niet vonden... enfin, gokje
Komt nog iets tegen die gevel... ge ziet het aan de ramen, die liggen nu precies 'bovenop' de gevel.