Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grappig dat je denkt dat die daar als koppel uit komen. Ze zijn juist begonnen en het is nu al continu ambras tussen die 2.
Soort van isomo-materiaal. Ik heb die ook geplaatst in de toiletten hier in huis en dat is inderdaad wel wat kloten om die juist te kunnen zagen. Pas achteraf heb ik zo'n verstekbak gekocht, want we zouden die mouluren ook graag in de badkamer en leefruimte willen zetten. Zoals Johny in het programma zei: doe eerst de hoeken en plaats dan de rest er tussen. Eventuele spleten opvullen met wat schildersmastiek en dan schilderen.Wat voor materiaal is dat eigenlijk zo een moulure? Dat lijkt precies zo licht en brak materiaal? Kan me ook niet bekoren![]()
Oprechte vraag: heb je ooit verbouwd samen met u wederhelft? Bij ons zijn dat zeker ook niet de mooiste momenten in onze relatie.Grappig dat je denkt dat die daar als koppel uit komen. Ze zijn juist begonnen en het is nu al continu ambras tussen die 2.
Ik heb een flauw vermoeden dat het Orac zal zijn: https://www.oracdecor.com/nl_nl/homeWat voor materiaal is dat eigenlijk zo een moulure? Dat lijkt precies zo licht en brak materiaal? Kan me ook niet bekoren![]()
).
Younes die de hoekjes dan ook nog niet op de hoekjes zette was toch wel dik gescript of niet? Je kan slecht zijn maar dat zal hij nu zelf wel geweten hebben zeker?Wij hebben zelf een nieuwbouw gezetOprechte vraag: heb je ooit verbouwd samen met u wederhelft? Bij ons zijn dat zeker ook niet de mooiste momenten in onze relatie.
De eerste weken was allemaal niks maar vanaf dat wij in onzen bouw kwamen sloeg de sfeer helemaal om. Mijn vriendin was nooit om aan te spreken want vanaf dat wij probeerden uit te leggen hoe ze best iets deed hadden wij "kritiek op alles wat ze deed". En ik heb vermoedelijk ook wel regelmatig links en rechts een paar serieuze snauwen gegeven waar dat eigenlijk echt niet nodig was.
. Waarvan alles behalve ruwbouw zelf gedaan is.Ligt ook aan karakters natuurlijk. Bij ons zit dat er ook gewoon niet echt in omdat wij beide nogal conflict avoiding zijn van nature. Younes is ook nogal iemand die de dingen gemakkelijk over zich heen laat gaan precies, dat helpt wel. Maar als iemand de confrontatie echt opzoekt ga ik wel niet zomaar uit de weg. Zet mij samen met Eline of Alexia en dat zou écht niet goed komen.Wij hebben zelf een nieuwbouw gezet. Waarvan alles behalve ruwbouw zelf gedaan is.
Maar zo'n ruzies als ze daar hebben, hebben wij dus nooit gehad...
Welja, moest die Eline zo tegen mij doen, ze kon haar gyproc zelf gaan zetten met Lena zeLigt ook aan karakters natuurlijk. Bij ons zit dat er ook gewoon niet echt in omdat wij beide nogal conflict avoiding zijn van nature. Younes is ook nogal iemand die de dingen gemakkelijk over zich heen laat gaan precies, dat helpt wel. Maar als iemand de confrontatie echt opzoekt ga ik wel niet zomaar uit de weg. Zet mij samen met Eline of Alexia en dat zou écht niet goed komen.

Maar dan wel gaan lopen met de kamerprijs. Moest ik Didier zijn en ik volg nu dat programma mee, de stoom komt uit mijn oren.Welja, moest die Eline zo tegen mij doen, ze kon haar gyproc zelf gaan zetten met Lena ze
(nuja, het is niet dat Younes daar effectief een plaat gyproc gezet heeft he ...)
Eerlijk gezegd, die bak was een kunstwerk van Michelangelo vergeleken met de rest van zijn kunnen. Als ge 500 pogingen nodig hebt om 1 moulure in verstek te zagen, dan vraag ik me warempel af hoe hij dat in elkaar geknutseld heeft.Die schouwbak heeft Emiel zoveel tijd gekost en wordt dan met de grond gelijk gemaakt. Heerlijk. Trekt inderdaad ook op geen reet heel die kamer.
Idd. Die kerel kan werkelijk niks, maar denkt vooral veel te kunnen. En het is ook nog eens een extreem onaangenaam koppel.Eerlijk gezegd, die bak was een kunstwerk van Michelangelo vergeleken met de rest van zijn kunnen. Als ge 500 pogingen nodig hebt om 1 moulure in verstek te zagen, dan vraag ik me warempel af hoe hij dat in elkaar geknutseld heeft.
Ik dacht toen ik dat zag, dat dat een oude leiding is die ze niet meer gaan gebruiken. Waarom zou die er anders nog cement op gooien?Zie net dat gat in Younes zijn vloer.
Die zijn waterleiding steekt niet boven zijn chape uit?? Hoe gaan die dat ooit terugvinden en aansluiten??
Denk ook oude leidingen ja, waren volgens mij niet afgedopt.Ik dacht toen ik dat zag, dat dat een oude leiding is die ze niet meer gaan gebruiken. Waarom zou die er anders nog cement op gooien?
Dat zou wel kunnen verklaren idd waarom die net onder die chape zaten. Ma man manZouden dat geen leidingen geweest zijn voor het geval dat dat ander koppel verder ging? Die wouden toch hun keuken in doe hoge open ruimte?
Ik snap die hele sigarenruimte niet. Dus ze hebben 2 woonkamers, zoals in de 19de eeuw? Alleen kon je toen 1 kamer afsluiten en uit het zicht houden als er gasten kwamen.
Die zetel in de middenste kamer moet weg. Zet daar dan gewoon wat losstaande fauteuils als dat je concept is.
Mijn madam en ik zijn net niet uit onze zetel gerold van het lachen. Dat kan toch bijna niet dat die dat écht zo wou plaatsen?Om nog maar te zwijgen van die profielhoekjes in BeringenYounes die de hoekjes dan ook nog niet op de hoekjes zette was toch wel dik gescript of niet? Je kan slecht zijn maar dat zal hij nu zelf wel geweten hebben zeker?