Laptops Huawei Matebook X Pro 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
12/06/2022 22:00

eniac

Well-known member
Crowdfunder FE
Gavere
iTrader: 100% (24/24)
Algemene informatie/specificaties
Core i5 8250U
8GB RAM
256GB SSD
Geforce MX150
14" scherm, 3000x2000 resolutie met touchscreen

Minimumprijs: €300
Meeneemprijs: €450
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Gavere
Mooie premium-design laptop met metalen body. In goede staat, paar krassen op de buitenkant die niet erg opvallen, binnenkant inclusief scherm tiptop in orde.
Cleane Windows 11 erop. Heel mooi 14" scherm met 3000x2000 resolutie en touchscreen. Zeer kleine bezels waardoor het qua grootte eerder gelijkaardig is aan een 13.3" laptop, maar dus toch een 14" scherm.

Specs hier terug te vinden: https://tweakers.net/pricewatch/1325486/huawei-matebook-x-pro-53010ewy/specificaties/

Originele doos, boekje en accessoires aanwezig. Accessoires zijn lader (uiteraard), een dongle met HDMI/USB-A/USB-C aansluiting en een sleeve waar de laptop mooi in past plus enkele accessoires (muis, lader, dongle, evt. portefeuille, ...). De laptop zelf heeft 2 USB-C aansluitingen en 1 USB-A.

Enige opmerking: de fingerprint reader werkt na het opnieuw instellen van Windows 11 niet meer. Vermoedelijk moet hier nog een juiste driver geïnstalleerd worden en werkt hij dan weer wel, want voor ik hem naar fabrieksinstellingen terugzette werkte hij wel.

Ophalen en testen kan in Gavere, verzending kan ook maar enkel op kosten en risico van de koper na volledige betaling.

Ook te koop op tweedehands: https://link.2dehands.be/m1849456760

IMG_20220603_132221.jpg

IMG_20220603_132304.jpg

IMG_20220603_133108.jpg
 
Laatst bewerkt:
hoe lang gaat de batterij nog mee?

Wel, met mijn Windows installatie toch niet langer dan 2 uur. Nu, ik had vrij veel syncs lopen (Dropbox, Google drive, 4 onedrives en 3 SharePoint syncs) en ik denk dat dat vrij veel batterij afsnoepte. Dus zonder die dingen waarschijnlijk wel een stuk langer, maar ik ga er geen beloftes rond doen :)
 
Zou je die syncs niet even kunnen uitschakelen om te kijken welke de duur dan zou zijn?

Ik heb een reset naar fabrieksinstellingen gedaan, dus die zijn nu sowieso weg :)

Mocht de tweedehands koper niet opdagen zal ik kijken of er een battery benchmark software ofzo bestaat die de batterij duur wat objectief meet.
 
Zou je die syncs niet even kunnen uitschakelen om te kijken welke de duur dan zou zijn?

Review van Tweakers met indicatie van batterij duren via hun gestandaardiseerde tests: https://tweakers.net/reviews/6555/3...-kijk-op-de-ultrabook-scherm-en-accuduur.html

Volgens de app BatteryInfoView zou er van de 56 Wh initieel, nog 35Wh bruikbaar zijn vandaag. Dus nog 62% van initiële waarde.

Ik vermoed dat je dan dus de waarden van Tweakers navenant mag verminderen.

Heb wel interesse,

Ok, geef gerust een bod. Op tweedehands is alles doodgelopen.

Tweedehands gonna tweedehands :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan