Binnen enkele weken worden hier de nieuwe ramen geplaatst.
Momenteel hebben we van die ouwbollige marmerachtige vensterbanken.
We willen deze graag vervangen door houten exemplaren. Dus geen overzetvensterbanken maar volledig vervangen.
Iemand die hier ervaring mee heeft ?
Persoonlijk zou ik opteren voor massief eiken planken die gewoon ingeschoven worden op de plaats van de huidige.
Uiteraard zal hier van tijd tot tijd wel eens wat onderhoud aan moeten gebeuren.
Ik denk dan vooral aan verkleuring.
Met wat kan ik het deel van het hout dat in de bakstenen komt te hangen best behandelen ?
Enkele vb-en :
www.instructables.com
Momenteel hebben we van die ouwbollige marmerachtige vensterbanken.
We willen deze graag vervangen door houten exemplaren. Dus geen overzetvensterbanken maar volledig vervangen.
Iemand die hier ervaring mee heeft ?
Persoonlijk zou ik opteren voor massief eiken planken die gewoon ingeschoven worden op de plaats van de huidige.
Uiteraard zal hier van tijd tot tijd wel eens wat onderhoud aan moeten gebeuren.
Ik denk dan vooral aan verkleuring.
Met wat kan ik het deel van het hout dat in de bakstenen komt te hangen best behandelen ?
Enkele vb-en :
Wooden Window Sill
Wooden Window Sill: First of all, Happy 2021! In this article, you will learn how to build and install a wooden window sill! It is really nothing complicated. A few power tools are needed but other than that it is a pretty simple project. I hope it helps you if you are…