Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik neem aan dat er nog blote borsten genoeg komen. De liefhebber kan ondertussen al naar de gekende websites surfen of in de lokale krantenwinkel zijn magazine kopen.
Ik neem aan dat er nog blote borsten genoeg komen. De liefhebber kan ondertussen al naar de gekende websites surfen of in de lokale krantenwinkel zijn magazine kopen.
Goede aflevering! Ik vond die parallel van bebloede Rhaenyra tijdens de jacht en bebloede Daemon na zijn krabbenjacht wel goed gedaan.
Rhys Ifans speelt zijn rol ook wel goed uiteindelijk, want ik kan hem echt niet hebben als the Hand haha. Beetje Littlefingerachtig.
Amai, ik vind het echt fantastisch. Had nooit verwacht dat ze zich zo zouden herpakken na de laatste seizoenen van GoT. Elke aflevering is al op zijn eigen manier een 10/10 geweest voor mij
Beste aflevering vh seizoen tot op heden. Wat meer interessante ontwikkelingen
Al voelt het een beetje triest om te zeggen "Aaaah incest en een nieuwe hand. Nu wordt het interessant!"
Gesprek tussen Otto en koning whatshisface was wel boeiend
Ik blijf alleen nog een beetje op men honger zitten qua personages/dialoog. Niet zo lang geleden GOT S1/S2 gezien. De dialogen/acteerprestaties uit die eerste seizoenen zijn (imo) nog altijd mijlen boven het niveau wat we hier gezien hebben.
Aflevering 4 moet ik nog kijken maar ik ben voorlopig niet overdonderd. Het unieke van die eerste kijkervaring van GoT is natuurlijk niet meer aanwezig, we zijn inmiddels wel wat gewoon. Ik blijf ook wel wat op mijn honger wachten. Vyseris vind ik maar een zagevent.
Ik snap wel niet hoe ze Viserys ooit gecast hebben. Alle andere acteurs vind ik goed, maar die lijkt totaal niet in zijn rol te zitten. Is ook enorm verschil met de rest van zijn "familie"
Ik snap wel niet hoe ze Viserys ooit gecast hebben. Alle andere acteurs vind ik goed, maar die lijkt totaal niet in zijn rol te zitten. Is ook enorm verschil met de rest van zijn "familie"
Die zit ook letterlijk niet goed in zijn rol als koning. Hij heeft geen fighting skills, tactisch ook geen meesterbrein en eigenlijk wou hij liever in alle rust een familyman zijn en nu is hij nog eens ziek..
Perfect gecast dus.
Ps De keren dat hij zich kwaad maakt vind ik dit dit geloofwaardigheid werd neer gezet.
Deze morgen al de aflevering gekeken. Iets wat ik de afgelopen afleveringen had: wanneer gebeurt er eens iets meer? Het kabbelt precies wat voort. Maar daarna gebeuren er zaken die mij weer enthousiast maken voor de volgende aflevering.
Waar ik wel geen fan van ben: die offscreen-moorden. Laat dat toch gewoon zien. Dat was bij de crabfeeder het geval, maar nu dus weer bij de vrouw van Daemon. Laat dat zien, want dan komt het harder binnen. Ik vond die scène ook niet geloofwaardig. Eerst ligt ze stoer te doen. Dan valt ze van haar paard en ze ligt ze te janken dat ze haar moet sparen. Dan loopt hij weg en dan begint ze hem weer uit te dagen.
Daarna vond ik echt dat er weinig gebeurde, maar het vorderde goed tot in de zaal met de troon. Wat gebeurde daar allemaal. Echt begaaide zaken. Die liefde tussen Daemon en Rhaenyra kan ik echt niet vatten. Komt zeer vreemd over.
Deze morgen al de aflevering gekeken. Iets wat ik de afgelopen afleveringen had: wanneer gebeurt er eens iets meer? Het kabbelt precies wat voort. Maar daarna gebeuren er zaken die mij weer enthousiast maken voor de volgende aflevering.
Het tempo ligt idd heel laag (wat ik al vermoedde bij de recensies van de eerste zes episodes). Ik blijf er bij dat het pas in de 9e aflevering van wal steekt en dan is het natuurlijk al het eind van het seizoen.
Het heeft iets gelijkaardigs met het eerste seizoen van GoT, daar is het ook veel gekonkel en hier en daar een uitstap of tournament. Het tweede seizoen van deze serie is al op gang getrokken dus ik zou het eerste seizoen eerder zien als een uitgebreide kans om de personages te leren kennen, maar ik kan begrijpen dat de payoff lang op zich laat wachten.
Waar ik wel geen fan van ben: die offscreen-moorden. Laat dat toch gewoon zien. Dat was bij de crabfeeder het geval, maar nu dus weer bij de vrouw van Daemon. Laat dat zien, want dan komt het harder binnen. Ik vond die scène ook niet geloofwaardig. Eerst ligt ze stoer te doen. Dan valt ze van haar paard en ze ligt ze te janken dat ze haar moet sparen. Dan loopt hij weg en dan begint ze hem weer uit te dagen.
Daarna vond ik echt dat er weinig gebeurde, maar het vorderde goed tot in de zaal met de troon. Wat gebeurde daar allemaal. Echt begaaide zaken. Die liefde tussen Daemon en Rhaenyra kan ik echt niet vatten. Komt zeer vreemd over.
Toch wel hoor. Zij valt van het paard, breekt haar rug en hij trapt nog eens goed op haar arm om het duidelijk te maken. Ze roept trouwens ook duidelijk craven (lafaard) als hij wegloopt. Cinematisch vind ik die jump naar het afhakken van de vissekop sterker dan pure gore onscreen.