Horlogethread

Hoeveel kost jouw horloge?

• 0 - 100 EUR

Stemmen: 33 12,5%
  • 101 - 200 EUR

Stemmen: 47 17,7%
  • 201 - 300 EUR

Stemmen: 31 11,7%
  • 301 - 400 EUR

Stemmen: 28 10,6%
  • 401 - 500 EUR

Stemmen: 26 9,8%
  • 501 - 600 EUR

Stemmen: 10 3,8%
  • 601 - 1000 EUR

Stemmen: 32 12,1%
  • 1000+ EUR

Stemmen: 58 21,9%

• Totaal aantal stemmers
    265
st8BvhJ.jpeg

Sfeerfoto van de file achter ons, wij staan grosso modo al op plaats 200 min

Rechts in beeld gaat da nog verder dat straatje en naar t schijnt tot helemaal vanachteren in die straat

The fuck. Ik dacht niet dat dat zo populair ging zijn. Ik had een man of 5 verwacht. Precies veel scalpers wel.

Waren er geen 2 per persoon ter beschikking?

Ze komen volgens, Watchanish, één of andere horloge goeroe op IG, ook online te koop binnenkort.

Ik hoop oprecht dat de scalpers die daar staan er niet vanaf geraken omdat het geen limited edition is maar gewoon een courante uitgave :P

Waanzin in feite wat hype met mensen doet. Zo een rij voor een Swatch met een omega logo op :P

Waren er geen 2 per persoon ter beschikking?

Ze komen volgens, Watchanish, één of andere horloge goeroe op IG, ook online te koop binnenkort.
Daarvoor moet je niet bij een"watchgoeroe" zijn, Swatch heeft dat zelf al verklaard. Swatch heeft ook het aantal naar 1 aangepast door de recente ontwikkelingen.

In Londen was er teveel volk en de polizei heeft het stopgezet. Geen horloges verkocht :')

Laatst bewerkt:
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen, die hele hetze en de scalpers maken de Moonswatch al veel minder aantrekkelijk voor mij. Als ik online eentje kan bemachtigen, why not. Maar anders, meh. Het is een plastieken quartzhorloge uiteindelijk...

Als je deze stampenade bekijkt heb je d'r uw zin al van.

st8BvhJ.jpeg

Sfeerfoto van de file achter ons, wij staan grosso modo al op plaats 200 min

Rechts in beeld gaat da nog verder dat straatje en naar t schijnt tot helemaal vanachteren in die straat
Wow, veel succes zou ik zeggen!
Laat eens weten of je iets kunnen kopen hebt.
En al die na jou, die hebben toch sowieso niks…

Wow, veel succes zou ik zeggen!
Laat eens weten of je iets kunnen kopen hebt.
En al die na jou, die hebben toch sowieso niks…
Nog 30 over en er stond plus minus 30 man+ (en alleen de gele en de roze nog...

50 eur betaald en overgekocht van iemand die buitenkwam met een earth, veel goedkoper dan die prijs gaat ge ze niet vinden voorlopig op tweedehands sites... Straks eens deftig bekijken, maar superslecht geregeld door swatch, daar stond nog gemakkelijk een 4 a 500 man te wachten achter ons, voor niks te hebben in the end

Soit, ik heb dus bijbetaald, maar we zien wel, als ge de eBay prijzen bekijkt zal ik er mijn broek niet aan scheuren normaal gezien, en anders, ik vond die earth nog niet van de lekijksten...

Maar al dat volk gaat zo teleurgesteld zijn, ipv om rond 9 uur al ticketjes uit te delen ofzo, manman

Wow, dus ze waren al aan de winkel zelf aan het scalpen? Holy shit :laugh:
Scalpen ni echt, ik heb iemand aangesproken, om te vragen welke stock er nog was, hij zei ik heb earth maar ben er ni zo zot van, hij zei ook voor 50 eur moogt ge hem hebben, even ge bankcontact en 50 euro cash en voilà, super slecht dus van swatch geregeld, zoveel anti reclame dat ze gedaan hebben met de mensen niet meteen een ticket aan te bieden met een nummerke erop

Scalpen ni echt, ik heb iemand aangesproken, om te vragen welke stock er nog was, hij zei ik heb earth maar ben er ni zo zot van, hij zei ook voor 50 eur moogt ge hem hebben, even ge bankcontact en 50 euro cash en voilà, super slecht dus van swatch geregeld, zoveel anti reclame dat ze gedaan hebben met de mensen niet meteen een ticket aan te bieden met een nummerke erop

Dus €50 of €250 + €50? :unsure:

Dus €50 of €250 + €50? :unsure:
250 plus 50 uiteraard

Dan kunde evengoed thuis in uw bedde blijven liggen eh voor die moeite en transport...

Zeer fair van die 2 kerels (iemand die net achter mij in de rij stond heeft van die andere kerel ook een earth gekocht) dit vind ik nu niet bepaald scalpers, maar eerder 'voor de moeite'

Terug
Bovenaan