Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had 50 man tops verwachtThe fuck. Ik dacht niet dat dat zo populair ging zijn. Ik had een man of 5 verwacht. Precies veel scalpers wel.
Kan jij dat zo op het zicht zien? Hoe ziet een gemiddelde scalper er dan wel uit?Precies veel scalpers wel.

Is maar 1 per persoon en ze hebben 200,ik geloof dat er hier aan t voorsteken zijn zeKan jij dat zo op het zicht zien? Hoe ziet een gemiddelde scalper er dan wel uit?![]()
Daarvoor moet je niet bij een"watchgoeroe" zijn, Swatch heeft dat zelf al verklaard. Swatch heeft ook het aantal naar 1 aangepast door de recente ontwikkelingen.Waren er geen 2 per persoon ter beschikking?
Ze komen volgens, Watchanish, één of andere horloge goeroe op IG, ook online te koop binnenkort.
www.instagram.com
Wow, veel succes zou ik zeggen!![]()
Sfeerfoto van de file achter ons, wij staan grosso modo al op plaats 200 min
Rechts in beeld gaat da nog verder dat straatje en naar t schijnt tot helemaal vanachteren in die straat
Nog 30 over en er stond plus minus 30 man+ (en alleen de gele en de roze nog...Wow, veel succes zou ik zeggen!
Laat eens weten of je iets kunnen kopen hebt.
En al die na jou, die hebben toch sowieso niks…
Scalpen ni echt, ik heb iemand aangesproken, om te vragen welke stock er nog was, hij zei ik heb earth maar ben er ni zo zot van, hij zei ook voor 50 eur moogt ge hem hebben, even ge bankcontact en 50 euro cash en voilà, super slecht dus van swatch geregeld, zoveel anti reclame dat ze gedaan hebben met de mensen niet meteen een ticket aan te bieden met een nummerke eropWow, dus ze waren al aan de winkel zelf aan het scalpen? Holy shit![]()
Scalpen ni echt, ik heb iemand aangesproken, om te vragen welke stock er nog was, hij zei ik heb earth maar ben er ni zo zot van, hij zei ook voor 50 eur moogt ge hem hebben, even ge bankcontact en 50 euro cash en voilà, super slecht dus van swatch geregeld, zoveel anti reclame dat ze gedaan hebben met de mensen niet meteen een ticket aan te bieden met een nummerke erop

250 plus 50 uiteraardDus €50 of €250 + €50?![]()
Zeer fair van die 2 kerels (iemand die net achter mij in de rij stond heeft van die andere kerel ook een earth gekocht) dit vind ik nu niet bepaald scalpers, maar eerder 'voor de moeite'