GETHEZ
Well-known member
Ik zou het zelf niet gratis weggeven ze, op 2dehands momenteel rond de 600 zie ik
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou het zelf niet gratis weggeven ze, op 2dehands momenteel rond de 600 zie ik
Niemand heeft ooit gezegd dat het een limited edition is behalve de scalpers. Swatch heeft zelf al aangegeven dat dit niet het geval is en ze binnenkort gewoon online beschikbaar zijn. Hoe snel mensen zich tegenwoordig laten vangen...Gaan ze er nog verkopen in de toekomst? Of is het echt een limited edition? Zou ook wel eentje willen eigenlijk, al is het voor de lol![]()
Volgens de man van de winkel die regelmatig de veel te grote file kwam checken niet (dus ik bedoel geen limited edition) , maar als ik ooit een mercury aan retail prijs kan vasthebben twijfel ik niet ze...
Ze zouden dus online komen maar als ge ziet hoeveel een fysieke release op de been brengt hou ik mijn hart al vast voor echte scalpers
Kwalijke trend van de laatste jaren, echt triestig, als een bedrijf een competitieve prijs neerzet komen ze afgedwarreld om hun percentage mee te pikken
Doos was niet sealed dus heb even een look see gedaan... :
![]()
Schoon gerief wel moet ik zeggen,
Weet iemand wat die 2 knoppen juist doen?bovenste en onderste?
Deze colabs komen niet veel voor in horlogeland... Dit is net de collectible factor... Ok ze zitten onder dezelfde groep, maar ga eens na hoeveel er nu zouden dromen van een echte Omega, eenmaal ze het hun kunnen veroorlovenIk hoop oprecht dat de scalpers die daar staan er niet vanaf geraken omdat het geen limited edition is maar gewoon een courante uitgave
Waanzin in feite wat hype met mensen doet. Zo een rij voor een Swatch met een omega logo op![]()
€ 300 voor dit?Volgens de man van de winkel die regelmatig de veel te grote file kwam checken niet (dus ik bedoel geen limited edition) , maar als ik ooit een mercury aan retail prijs kan vasthebben twijfel ik niet ze...
Ze zouden dus online komen maar als ge ziet hoeveel een fysieke release op de been brengt hou ik mijn hart al vast voor echte scalpers
Kwalijke trend van de laatste jaren, echt triestig, als een bedrijf een competitieve prijs neerzet komen ze afgedwarreld om hun percentage mee te pikken
Doos was niet sealed dus heb even een look see gedaan... :
![]()
Schoon gerief wel moet ik zeggen,
Weet iemand wat die 2 knoppen juist doen?bovenste en onderste?

Ik zag hem denken, hoeveel kan ik vragen, ik zei meteen niet veel, en hij zij 50,meteen mijn max prijs dat ik eraan wou geven, soit hij content en ik ook, is best wel een schone watch als ik het zo bekijk zeHet probleem is dat deze gewoon vrij courant gaan beschikbaar komen hoor. De vraag is groot en is er geen reden waarom Swatch niet gewoon de massaproductie opstart.
Dat je daar dan staat aan te schuiven en diegene die je wilt is uitverkocht en voor de moeite koop je dan maar een andere die je onmiddellijk bij het buitenkomen verpatst voor 50€ extra snap ik langs een kant nog. Maar dat effectief op internet deze gaat aanbieden en daar het drievoud voor gaat vragen is toch echt wel laakbaar. Laat staan dat je zo een gek bent die dat koopt…
Wat bezielt mensen in deze tijden toch.
Bezel insert ziet er gewoon een opdruk uit? Precies toch een goedkopere feel dan ik verwacht had.
€ 300 voor dit?
Ziet er mij persoonlijk iets uit de “sjiekenbak” uit. Maar als mensen daar uren voor in de rij willen staan…
De verwijzing van de “uranus” naar Tiffany is ook volledig van de pot gerukt.
) en moet wel zeggen dat deze moonswatch toch een leuke kanshebber is. Niet erg krasgevoeling, toch nog zwitsers (swatch), leuk verhaal eraan,... En als die stuk is na paar jaar kon je niet gesukkeld zijn voor die prijs.Goh, ze gaan natuurlijk geen horloges uitbrengen om niks te verdienen.Ik ben nu zelf nog niet zo lang met horloges bezig, maar dit is toch gewoon pure commercie en cashen op de legacy van de speedy? Veel mensen die dit "voor de lol" aanschaffen en er dan na 2 weken op uit gekeken zullen zijn. Toch zonde.
Inderdaad! Dat quartzmovement zal wel lang meegaan ze.Ik denk voor veel liefhebbers een leuke hebbeding voor deze zomer met de leuke kleuren maar nadien nog zelden gedragen gaat worden...
Ikzelf ben nog een mooie quartz aan het zoeken om op het werk te dragen (geen automaat meer zoals m'n skx nu, teveel verlof en te vaak alles juist moeten zetten) en moet wel zeggen dat deze moonswatch toch een leuke kanshebber is. Niet erg krasgevoeling, toch nog zwitsers (swatch), leuk verhaal eraan,... En als die stuk is na paar jaar kon je niet gesukkeld zijn voor die prijs.
In een of andere release video zei de woordvoerder van swatch, of was het Omega, dat ze zichzelf niet TE serieus nemen, ik vind dit een bold move van beiden om samen te werken, en zeg nu zelf dat de naam toch zalig goed gekozen is moonSwatch...Ik ben nu zelf nog niet zo lang met horloges bezig, maar dit is toch gewoon pure commercie en cashen op de legacy van de speedy? Veel mensen die dit "voor de lol" aanschaffen en er dan na 2 weken op uit gekeken zullen zijn. Toch zonde.