Horlogethread

Hoeveel kost jouw horloge?

• 0 - 100 EUR

Stemmen: 33 12,5%
  • 101 - 200 EUR

Stemmen: 47 17,7%
  • 201 - 300 EUR

Stemmen: 31 11,7%
  • 301 - 400 EUR

Stemmen: 28 10,6%
  • 401 - 500 EUR

Stemmen: 26 9,8%
  • 501 - 600 EUR

Stemmen: 10 3,8%
  • 601 - 1000 EUR

Stemmen: 32 12,1%
  • 1000+ EUR

Stemmen: 58 21,9%

• Totaal aantal stemmers
    265
Binnenkort toch maar eentje van deze binnenhalen. Swatch X Omega MoonSwatch. 250 euro :)

Hopelijk worden ze niet opgekocht door vuile scalpers wel.

0tJpB6A.jpg

Laatst bewerkt:
Ook aan het twijfelen.
Zo fout dat het leuk is 😁

Zocht nog een quartz voor op het werk te dragen, kan deze mooi voor dienen... Maar ik wacht wel tot ze binnen enkele weken online komen, ga niet speciaal naar Brussel rijden of Rotterdam.

Jammer alleen in Brussel, iemand een idee hoeveel exemplaren die zouden verkopen? Collega van mij zou morgen ernaar toe maar kan pas in de namiddag dus wss te laat? Wel twee per persoon heb ik gelezen.

Op ebay staan ze al voor paar honderden en duizenden dollars jammer genoeg.

Ik vertrek hier om 5u30 ongeveer, had naar swatch gebeld en er gingen mensen kamperen enzo, dat belooft!!!

Mercury waarschijnlijk, ik vind dat mat grijs wel tof. Ga wel wachten tot ze online beschikbaar zijn. Ik kan wachten :)
Die had ik ook op t oog, ik ga nog eentje bijkopen voor mijn vader die achter een horloge op zoek is, kan ik is wisselen met hem, ben precies nog niet 100% verkocht aan het bandje, maar daar bestaan oplossingen voor ;)

Die had ik ook op t oog, ik ga nog eentje bijkopen voor mijn vader die achter een horloge op zoek is, kan ik is wisselen met hem, ben precies nog noet 100%verkocht aan het bandje, maar daar bestaan oplossingen voor ;)
Het bandje zal waarschijnlijk wel van mindere kwaliteit zijn als de Omega strap. Die kost hetzelfde als de Moonswatch zelf 😶

Het bandje zal waarschijnlijk wel van mindere kwaliteit zijn als de Omega strap. Die kost hetzelfde als de Moonswatch zelf 😶
Ik ga waarschijnlijk een Hirsch bandje erop zetten dat ik heb liggen, weet alleen niet of het 42 mm is, anders koop ik eentje bij

Is zwart lederen crocodil, klassiek, maar wel mooi aan de pols

Weten jullie of dit makkelijk zelf te vervangen is?, is met een klassieke sluiting (met gaatjes) dus de band zelf moet niet aangepast worden, enkel het aansluiten aan de kast... Moet ge hier speciaal materiaal voor hebben zeker?

Mercury waarschijnlijk, ik vind dat mat grijs wel tof. Ga wel wachten tot ze online beschikbaar zijn. Ik kan wachten :)
Ik zou ook voor Mercury gaan. Zouden ze online te koop komen voor dezelfde prijs, €250?

Het bandje is minder mijn ding. En verlaagt Omega zich hier niet wat mee? Ik snap de hype wel. Zou zoiets waarde vast zijn of eventueel zelfs stijgen aangezien internet er vol mee staat? In wat voor oplages worden deze gemaakt?

Ik zou ook voor Mercury gaan. Zouden ze online te koop komen voor dezelfde prijs, €250?

Het bandje is minder mijn ding. En verlaagt Omega zich hier niet wat mee? Ik snap de hype wel. Zou zoiets waarde vast zijn? In wat voor oplages worden deze gemaakt?

Ik denk het wel, ze staan voor die prijs op de website: https://www.swatch.com/nl-be/mission-to-mercury-so33a100/SO33A100.html

Zal vast binnenkort beschikbaar worden, na de verkoop in de winkels. Het is geen limited edition volgens Swatch.

En gohja, het is geen echte Speedmaster natuurlijk. Dat bioceramic is ook een soort plastic als ik het goed begrijp, om het in lijn te houden met de rest van het Swatch-gamma. Het is een Swatch in een Speedmaster jas. En aangezien Swatch eigenaar is van Omega vind ik dat geeneens zo erg :)

6 u 6 aangekomen, hier staat misschien al 200 a 250 man, ik kan het niet inschatten, ik wacht op uitdeling van tickets, heb ik geen ticket dan bol ik het af denk ik

Terug
Bovenaan