Nijntje
Active member
Hier toch ook even onlangs voor een of andere reden mijn "long term plan" precies wat herzien.
Mijn idee was altijd om de collectie te beperken tot 4 horloges (3 die ik nu al heb, en een 4e grail die ik graag ooit zou kopen)
De collectie zou dan de volgende zijn:
1. de Tudor Black Bay met Red bezel die ik hier een tijdje geleden had gepost nadat ik 'm gekocht heb.
2. Seiko Cocktail Time Blue Moon die ik ook al een tijdje heb en fantastisch vind
3. Garmin fenix sporthorloge die ik het meeste draag voor health data en voor al het sporten bij te houden
4. de grail zou de Omega speedmaster Apollo 8 Dark side of the moon zijn die ik ooit hoop te kopen.
maar de laatste tijd heb ik precies ook de volgende aan m'n lijstje toegevoegd van "ooit zou ik die graag in m'n collectie hebben zitten"
5. Longines Master collection Chrono Moonphase
6. Rolex GMT-Master II (Batgirl)
7. Omega Speedmaster anniversary "Silver Snoopy"
Geen idee waarom die laatste 3 de laatste tijd ineens zo m'n interesse hebben gekregen, maar hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik denk dat als ik het ooit kan betallen dat ik met meer dan 4 horloges ga eindigen
(kleine edit: als ik het zo bezie heb ik precies wel enorm veel blauw in m'n collectie of m'n droomcollectie)
Men vennoot heeft zo een dark side of the moon. Mooie klok! Past niet bij mij maar vind em wel erg knap. Goede keuze! Veel beter dan een GMT-Master ;-)

Mijn Omega mag terug aan de pols als ik m'n streefgewicht haal haha