Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

ik kan horizon niet meer opstarten,ps5 volledig gecrashed en nu krijg ik dit
google zegt mij dat er niks aan te fixen valt ( zelfs geen database reset ) dus rip platinum

FMTIKkJXEAIJ7H1

FMTIKkJXEAIJ7H1

Laatst bewerkt:
dus rip platinum

Die Platinum zou op dat moment toch het minste van mijn zorgen zijn :P.
Maar heb je effectief al een uninstall en rebuild database geprobeerd, want als ik google zie ik dat dat wel al met meerdere games voorgevallen is, en dat uninstall+rebuild vaak (maar niet altijd) de oplossing was.

Die Platinum zou op dat moment toch het minste van mijn zorgen zijn :p.
Maar heb je effectief al een uninstall en rebuild database geprobeerd, want als ik google zie ik dat dat wel al met meerdere games voorgevallen is, en dat uninstall+rebuild vaak (maar niet altijd) de oplossing was.
ja maar die download gaat 3 uur duren dus ik zie of dat gaat helpen

Toch niet HZD >>> Elden Ring

(En voor Zelda moest je al een andere console hebben dus nooit gespeeld)

Zegt genoeg he.

Onlangs eens gekekgen oGod Of War was ik bv beu na 9u en op HZD heb ik 81u XD
Denk dat ik meer dan 100 uur had op HZD: NG, NG+ Ultra Hard en alle DLC. Maar los daarvan vond ik het wel nog steeds maar een gemiddelde game. 7.5/10 ish. Wat absoluut niet slecht is eh, maar ik vond het ook geen hoogvlieger, deel twee vind ik een pak beter en gaat voor mij zelf richting de 9/10. Maar Elden Ring gaat daar toch bovenuit schieten voor mij. Tis mijn all time favorite franchise voor iets ofc.

ik kan horizon niet meer opstarten,ps5 volledig gecrashed en nu krijg ik dit
google zegt mij dat er niks aan te fixen valt ( zelfs geen database reset ) dus rip platinum

FMTIKkJXEAIJ7H1

FMTIKkJXEAIJ7H1

Zou ik toch beter googlen als ik u was, gisteren net hetzelfde gehad en op google gevonden dat ik het spel opnieuw moest installeren, en het werkt terug ;)

Gisteren een probleem gehad met HFW, alles ging ineens super traag en laggy en stotterend beeld, zowel in de open world roam als tijdens de cutscenes.
PS5 eerst gewoon in rest mode gezet en terug opgestart -> geen oplossing
Save point gezocht om manueel te saven, daarna de game uitgezet en terug opgestart, dit heeft wel geholpen, daarna geen problemen meer gehad met stotterende beelden.

Heb de game zelf nog niet maar er is toch enorm veel om het visuele aspect te doen op het internet. Guerrilla heeft er nu ook al op gereageerd dat ze er mee bezig zijn. Blijkbaar vooral OLED’s hebben problemen met deze game. Issues met zowel de quality als de performance mode. Toch niet slecht om nog even te wachten lijkt me, hoewel ik eigenlijk wel zin heb om hem te kopen. Buiten hier de discussie tussen 30 en 60fps heb ik daar hier nog niet veel van gezien, niemand hier issues mee?
Vanaf 1:04:10 Daar gaat het over.

Juist die missie The Dying Lands gedaan, duren al die main story missies zo lang? Heb die missie maar net afgewerkt gekregen en vind het zo stom om midden in een missie te moeten stoppen.

Juist die missie The Dying Lands gedaan, duren al die main story missies zo lang? Heb die missie maar net afgewerkt gekregen en vind het zo stom om midden in een missie te moeten stoppen.
En "Death's Door" daarvoor was ook niet van de kortste missies :D
Na "The Dying Lands" (en "The Eye Of The Earth" wat voor mij basically één lange missie is) heb ik toch even de main story on hold gezet om het kaartje (voor zover het open is) wat af te zoeken, dus of dat verder nog zo is... Geen idee. Nu, als de kwaliteit evenwaardig blijft, boeit me dat uiteraard niet :D

Laatst bewerkt:
Fuck me, ik ben echt blind van tijd. Gisteren avond zag ik pas dat je free fast travel hebt aan ieder kampvuur 😒. Zit ik daar iedere keer geld in te steken, miljaar he!

Fuck me, ik ben echt blind van tijd. Gisteren avond zag ik pas dat je free fast travel hebt aan ieder kampvuur 😒. Zit ik daar iedere keer geld in te steken, miljaar he!
:laugh:

Wat me wel ergert is dat navigatie icoontje. Soms zit je zo te lopen van links naar rechts terwijl het een rechte lijn is -.- Geef toch gewoon dat eindpunt denk ik dan.

Wat me wel ergert is dat navigatie icoontje. Soms zit je zo te lopen van links naar rechts terwijl het een rechte lijn is -.- Geef toch gewoon dat eindpunt denk ik dan.
Vind dat ook bij de indicator dat een vijand u gezien heeft. Die verschijnt gewoon centraal bovenaan in de HUD, terwijl ik steeds moet zoeken over welke vijand het gaat.

Ik had dat zelfs niet aanstaan en volgde gewoon het icoontje op het kompas.

Terug
Bovenaan